Tästä päivästä eteenpäin työttömän kannattaa todellakin mennä töihin
Kommentit (41)
Eikö ennen ole kannattanut? Melko huonot palkat.
Mikä on sellainen työpaikka johon voi vaan mennä ja sanoa että heippa, mä tulin nyt tänne töihin? Kerro, varmasti moni haluaa tietää.
Ulosotossa olevien ei kannata mennä töihin. Heidän on parempi olla työtön eläkkeelle asti.
En mene. Ennemmin varastan vaikka töissä käyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Ulosotossa olevien ei kannata mennä töihin. Heidän on parempi olla työtön eläkkeelle asti.
Riippu minkä ikäinen on. Kyllä nekin velat vanhenee. Mut tosiaan armoa ei tunneta eli kurjaa on.
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyvät kiittää!
Työssäkäyvien kannattaa olla vaan kiitollisia siitä, että heillä on vielä työpaikka.
Ai ilman palkkaa? Miten se muka kannattaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyvät kiittää!
Työssäkäyvien kannattaa olla vaan kiitollisia siitä, että heillä on vielä työpaikka.
Ja varovaisia puheissaan ja ajatuksissaan. Pilkka osuu helposti omaan nilkkaan.
Enää ei tarvita sitä että työnantaja suostuu palkkaamaan?
Miksei näin isoa asiaa ole uutisoitu missään?
Miksi muiden henkilökohtainen elämä on sinulle niin tärkeää..
Tästäkään päivästä alkaen, työnantajan ei kannata palkata työtöntä töihin.
Ap, keskustellaanko hetki sinun elämäsi sisällöstä?
Tänään voisin mennä töihin mutta jäin kotiin vaan <3
Vaihteeksi joku joka nauttii muitten huonommasta asemasta postailee aloituksia. Saa varmaan hyvän egobuustin itsellensä.
Oikeistolaiset hei! Eikö tuo käy jo vanhaksi ja falskiksi aina keskustella tahallaan rajaten niin että työttömän saa vaikuttamaan pahikselta - tuo "töihin meneminenkin" - aivan idioottimaista!
Keksikää uusi kieroilun muoto edes!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sellainen työpaikka johon voi vaan mennä ja sanoa että heippa, mä tulin nyt tänne töihin? Kerro, varmasti moni haluaa tietää.
Minä tiedän montakin. Ainoa ehto on vain, että ei ole perässä vedettävä. Kokemusta arvostetaan eli töitä on tekijälle, ei hommaan koulutettavalle, koska kouluttamiseen ei ole aikaa.
Hitto meinasin unohtaa pitääkin laittaa sossuhakemus menee, kiitti.
Työssäkäyvät kiittää!