Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö usein farkkuja? Kuinka monet farkut sulla on

Vierailija
01.03.2026 |

Mun vakkariasuun kuuluu farkut, joita mulla on viidet.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita housuja minulla ei olekaan, mustien farkkujen lisäksi. Neljä tai viisi paria, kaikki UFFista.

Vierailija
42/56 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän farkkuja aina. Pelkästään Leviksiä taitaa olla n. 20kpl, eri malleja ja pesuja. Yhteensä erilaisia farkkuja on lähemmäs sadat ja tämä on tosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joka päivä. Talvella mustia tai sinisiä. Kesällä valkoisia tai vaalean sinisiä. Eivät kiristä eivätkä purista. N77

Vierailija
44/56 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän usean kerran viikossa. Omistan n. 10 paria.

Ostatko farkut aina pareittain?

Vierailija
45/56 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmet bootcut Levikset, joita voi käyttää. Muut farkut ovat tällä hetkellä laatikoissa säilössä, koska ovat liian isoja. Laihduin liki 20 kg.

Vierailija
46/56 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista milloin olisin viimeksi käyttänyt... Toki omistan muutamat. 

T. Leggarit, sukkikset, collarit, kuori- tai toppahousut

Vierailija
47/56 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska niin iso pallomaha. 99 % käytän korkeavyötäröisiä leggingsejä. Omistan vain kahdet farkut ja ne ovat päällä todella epämukavat vaikka ovat joustavat. Maha kipeytyy jo tunnissa.

Vierailija
48/56 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farlkuja käytän aina kun voin. Ne ostan aina ulkomailta kun on paremmat valikoimat kuin Suomessa 

Vierailija
49/56 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekee viisillä farkuilla? Jos mulla olisi noin monet, käyttäisin silti vain niitä lempifarkkuja

31:llä ne on eri värejä ja saman valmistajan samaa mallia, lemppareita siis kaikki.

Vierailija
50/56 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut oli viimeksi jalassa vuonna 2016. Sen jälkeen aloin käyttämään farkkujen näköisiä legginsejä ja tajusin kuinka mukavat ne on ja pääsee liikkumaan ihan eri tavalla. Iltaisin ei myöskään ollut vatsassa napin kuvaa ja kauheita painaumia. Eikä tarvinnut syödessä avata nappia ravintolassa. Ei toivoakaan että voisin enää palata farkkujen käyttäjäksi. Ovat ihmisen vankila. 

Vierailija
51/56 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan kolmet farkut ja yhden farkkuhaalarin. Yhdet ovat ns hyvät, ihmisten ilmoilla pidettävät, kahdet muut remonttihommiin ja sen sellaiseen. 

Käytin ennen enemmän, mutta sitten suosimani mallin laatu romahti ja lakkasin kokonaan ostamasta elastaanifarkkuja. Nykyiset farkkuni ovat väljää mallia ja ovat kyllä kestäneet. 

Vierailija
52/56 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset 501:set. Parhaat housut mitä mulla on.

Vierailija
53/56 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein. Kahdet farkut, jotka olleet käytössä noin 10 vuotta. Tummansiniset korkeavyötäröiset (ne "paremmat") ja vähän matalampivyötäröiset bootcut vaaleansiniset (joita rakastan). En yhtään tykkää tummansinisistä farkuista, mutta ei löydy 64 vuotiaalle vaaleita farkkuja koossa, joka sopis kehon joka kohtaan

Vierailija
54/56 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksiäkään ole ollut vuosiin. Paljon tyylikkäämpiä ja mukavampia housuja on joukoittain. Mikään ei ole niin tuskaa istua kuin joustamattomat farkut.

Nykyään farkkujakin tietysti on superjoustostrecheistä, mutta en pidä niistä silti.

Vierailija
55/56 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska en ole löytänyt mieleisiä ja sopivia. Kaikissa on liian pitkät lahkeet vaikka olen kuitenkin 168cm enkä esim.155cm.

Ja toinen ongelma on että haluaisin sen farkkukankaan istuvan ns vatsani "päällä" eikä jossain suurinpiirtein häpykummulla, en ole enää teini.

Kunnon farkkukauppa ja asiantunteva myyjä. Kunnon farkuissa on tuumakoot pituuden ja leveyden osalta. Malli, jossa ei ole matala vyötärö.

Vierailija
56/56 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista milloin olen viimeksi farkkuja pitänyt. Juuri pari päivää sitten sovitin kolmet farkkuni ja päätin pitää vielä mustat ja tummansiniset. Vaaleamman siniset vien kierrätykseen. Vähä vähältä farkkuni ovat huvenneet mutta vielä niitä on vaikken käytä. Silti joskus ajattelen että voisin käyttää. Se on vain se nappi mistä en vyötäröllä pidä ja siksi jää käyttämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi