Moniko ottanut alkoa tänään?
Kerrohan rehellisesti.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu ilman alkoholia vuoden alusta. Onneks on nappeja.
Alkoholia annostellaan suoraan verenkiertoon
Ei tuollaista enää ainakaan Suomessa tehdä. Ehkä joku spurgu voi kokeilla henkensä uhalla, jos saisi halvemmat kännit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu ilman alkoholia vuoden alusta. Onneks on nappeja.
Järvenpään sosiaalisairaalasta oli taannoin juttua, olisiko ollut Seura lehdessä. Siellä äärimmäisen alkoholisoituneita potilaita hoidettiin ainakin aiemmin titraamalla, koska suora katko olisi ollut hengenvaarallista.
Kyseessä on lääkärin seuraama erittäin tarkka toimenpide henkilön ollessa tiputuksessa ja fyysisestä tilasta riippuen tarvittaessa myös narkoosissa.
Alkoholia annostellaan suoraan verenkiertoon erittäin hitaasti jolloin saadaan pahimmat vieroitusoireet ja jopa äkki kuolemanvaaran todennäköisyys vähitellen pudotettua alhaisemmalle tasolle.
Akuutti hoito vie päiviä jopa viikkoja ja kokonais hoitoaika on kuukausia.
Kiitos. Tämän tiedon tarvitsin.
Toka viinilasillinen tässä menossa. Kävin ostamassa vielä yhden oluen sen lisäksi mikä jääkaapissa on.
Vierailija kirjoitti:
Join Koskenkoskenkorvasta pohjalta tipat, kun ei viihtinyt viemäriinkään kaataa.
Sama tässä, pitää juoda loput viineistä.
Vierailija kirjoitti: En tänään, en eilen, en koskaan. Suosittelen.
Minä suosittelen kovaa ryyppäämistä ja sekakäyttöä muillakin aineilla. Parhaassa tapauksessa elämä lyhenee nopeasti.
Eilis iltaan piti lopettaa, vaan aina tulee eteen jotain, ja taas mennään eli juodaan. Niin tänäänkin. Hauskuus tästä dokaamisesta on haihtunut jo kauan sitten, mutta jotenkin piti taas vaan päästä nollaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Saunaoluen otin kuten teen joka päivä.
Käytkö joka päivä saunassa?
Onko sulla sähkösauna?
Vierailija kirjoitti:
Eilis iltaan piti lopettaa, vaan aina tulee eteen jotain, ja taas mennään eli juodaan. Niin tänäänkin. Hauskuus tästä dokaamisesta on haihtunut jo kauan sitten, mutta jotenkin piti taas vaan päästä nollaamaan.
Saa sillä krapulan siirrettyä kun jatkaa juomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sillä krapulan siirrettyä kun jatkaa juomista.
Jo vuosia olen pitänyt huolen, ettei krapulaa tule. Osaan ottaa juuri sopivan määrän, ettei tarvitse herätä krapulaan. Eikä tarvitse aloittaa juomista heti aamusta. Itselleni määrä on noin 11,5 - 13, 27 ravintola-annosta alkoholia. Ei krapulaa, ihan silleen kohdilleen nukuttu yö ja päivä alkaa ennen kello yhdeksää ilman kahvia.
Minä ainakin, aloin ottamaan loiventavia tönään ja täasähän niitä on riittänyt koko päivä
Olis kyllä tehnyt mieli kaataa iltaruuan kanssa lasi viiniä, mutta oli epävarmaa että pitääkö lähteä vielä autolla tänään anopin luona auttamassa niin jäi ottamatta. Ei tarvinnut lähteä, mutta ruoka maistui hyvältä vedenkin kanssa ja hyvät yöunet edessä.
En tänään, en eilen, en koskaan. Suosittelen.