Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän kellään oo käden ulottuvilla Ruskovilla villahaalaria koossa 110 tai 120?

Vierailija
28.02.2026 |

Jos on, voisitko ottaa siitä mitan, vaikkapa kauluksesta haaraan? Mulla on Ruskovillan villahaalari, jonka kokomerkintä on sutattu, enkä tiedä, kumpaa kokoa se on. Nyt yritän laittaa sitä toriin myyntiin, mutta koko pitäis tietää...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan ne mittanauhalla otetut mitat sinne myyntiin. Vai uskotko saavasi täältä 100% oikean vastauksen koosta? 🤣

Vierailija
2/14 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoituksessa ei ole sitä senttikokoa, ilmoitus on vaikeampi löytää. Jos joku voi mitata mulle sen haalarin olka-haara-mitan, voin sanoa, kumpi koko on kyseessä. Se on jompikumpi noista kahdesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ruskovillan sivuilla ole mittoja? 

Vierailija
4/14 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti !

Vierailija
5/14 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kokeile löytää myynti-ilmoitus, jossa on kokomerkintä ja mitat. Tai kysyt joltain myyjältä mittoja? 

Vierailija
6/14 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Ruskovillan sivuilla ole mittoja? 

Siellä on kyllä mittoja, mutta ei just tätä mittaa, koska ne on yleisiä mittoja, ei just haalaria koskevia. Siis että voi mitata lapsensa ja sen perusteella valita senttikoon. Erot noiden kokojen välillä ei lopulta ole senteissä suuren suuria, ja ajattelen, että tämä mitta olisi suurin erottava tekijä.

Vierailija
7/14 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai kokeile löytää myynti-ilmoitus, jossa on kokomerkintä ja mitat. Tai kysyt joltain myyjältä mittoja? 

Katselin jo nuo ilmoitukset läpi. Jos ei täältä kukaan osaa auttaa, pitää lähettää viesti.

Vierailija
8/14 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jonkun muun valmistajan haalari, esim. Kivat? Tai laitat ilmoitukseen että 110/120. Noissa on kyllä iso ero noissa kahdessa koossa. Villahaalari voi myös olla hieman kutistunut, joten siksikin se todellinen selkämitta on tärkeämpi

Vierailija
9/14 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jonkun muun valmistajan haalari, esim. Kivat? Tai laitat ilmoitukseen että 110/120. Noissa on kyllä iso ero noissa kahdessa koossa. Villahaalari voi myös olla hieman kutistunut, joten siksikin se todellinen selkämitta on tärkeämpi

Ei se toisen valmistajan haalari kerro tämän kokoa. Jos laitan ilmoitukseen epämääräisen koon, ei mene kaupaksi, koska tarjontaa on muutenkin. Ei ole kutistunut.

Vierailija
10/14 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.kerrastokauppa.fi/news/4/ruskovilla-kokotaulukot

Tuollahan on mittoja. Mittaa vaikka lantion ympärys niin siitä voi päätellä.

Vierailija
11/14 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laita myyntiin vaan 110/120 ja kirjoitat että et ole varma. Katsoa ehkä joku vaikka haluaa ostaa,jos lapsi on kokoa 90-100 , niin siinä on kasvuvaraa eikä jää heti pieneksi. Mä ainakin ostaisin kasvuvaralla.

Vierailija
12/14 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.kerrastokauppa.fi/news/4/ruskovilla-kokotaulukot

Tuollahan on mittoja. Mittaa vaikka lantion ympärys niin siitä voi päätellä.

Nuo mitat ovat lapsen, ei tuotteen mittoja. Katsoin ne jo kyllä ja mittailin. En ollut varma tuloksesta.

Vierailija
13/14 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset laita myyntiin vaan 110/120 ja kirjoitat että et ole varma. Katsoa ehkä joku vaikka haluaa ostaa,jos lapsi on kokoa 90-100 , niin siinä on kasvuvaraa eikä jää heti pieneksi. Mä ainakin ostaisin kasvuvaralla.

Mä en itse ostaisi tuotetta, jonka koosta myyjä ei ole varma. Tarjontaa on muutenkin, joten on helpompi ostaa se, jonka tiedot on saatavilla.

Vierailija
14/14 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole käden ulottuvilla. Ullakolla on jossain,olen niitä säästänyt. Mut en käy ettimässä,sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi