Mikä vaivaa miehiä jotka ovat koko ajan kirkkaanpunaisia naamasta?
Esim masterchef voittaja Samuli Sepponen. Sitten on yksi tummahiuksinen salibandy kommentaattori, nimeä en muista. Sitten on eräs Virolainen mies tubettaja. Onko se sydämestä vai verenpaineesta johtuvaa?
Kommentit (33)
voi olla myös hajusteallergisia ja jos käyttävät jotain voiteita tai partavettä siinä on yksi syy.
On olleet auringossa. Itselläkin 4 viikon thaikku reissun jälkeen punakat kasvot.
Alkoholiongelma tai ruusufinni (rosacea) ja hoitamaton iho.
Vierailija kirjoitti:
Testosteronikorvaushoito, erektiolääke, steroidien väärinkäyttö.
Jos punanaamat ovat keski-ikäisiä tai vanhempia niin todennäköisyys suurempi.
:) Osui ainakin kaksi noista. Testo nostanut hemoglobiinia ja selvästi rintakehä sekä lärvi punoittaa helpommin. Tadalafil taas punoituttaa muuten vaan ja vaikutusaika kun on sen 48h niin kyllä se punoitus valuu erotiikkailtamista seuraavankin päivän puolelle.
Arhinmäki ei ainakaan juo, sammuilee vaan kun kukkuu niin huonosti 🤣🤣🤣🤣
Itse en käytä alkoholia ollenkaan. Punainen naama mutta ei se mulle mikään ongelma ole.
Joillakin tosiaan on sellainen, naisia ja miehiä. Näyttää että jokin verisuoni poksahtaisi milloin hyvänsä. Alkoholinkäyttöä epäilen syyksi.
Eikös röökaaminen nosta pidemmällä aikavälillä hemoglobiinia myös?
Vierailija kirjoitti:
Joillakin tosiaan on sellainen, naisia ja miehiä. Näyttää että jokin verisuoni poksahtaisi milloin hyvänsä. Alkoholinkäyttöä epäilen syyksi.
En käytä alkoholia koskaan. Ihotulehdukseen olen joutunut toisinaan syömään antibioottia. Ei ole järkevää pilata terveyttään alkoholilla.
Ovat homoja. Vielä kun on nutipää ja suonet näkyy päässäkin, kokovartalokyrpä efekti.
Sitähän aina ensimmäisenä epäillään, vaikka punoitukseen on lukemattomia muitakin syitä. Miehilläkin on ihon kuntoon vaikuttavia sairauksia, jotka eivät liity mitenkään alkoholin käyttöön. Miestenkin iho vanhenee ja ohenee ja sen läpi alkaa kuultaa katkenneita verisuonia. Joillain miehillä on geneettinen taipumus punoitukseen.