Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä on ihmeellisiä

Vierailija
27.02.2026 |

Välillä tulee miettineeksi oman elämän käänteitä ja ihmeellisyyksiä

Ala-asteella olin hyvin keskinkertainen ja yläasteellakin keskinkertainen.

Pyörin vähän kaikkien kanssa, uskalsin olla kiusattujen kaveri ja myös niiden koviksien.

Inhoan huomiota, johtuu ehkä lievästä puheviasta, enkä ole mikään vitsiniekka tai tarinankertoja. Minua pidetään helposti "vajakkina". Ei haittaa, sillä olen useasti muita pari askelta edellä ajatuksissa.

Äitinikin ja isäni piti minua sisarusparven tyhmimpämä. Muistan äitini puheet miten pikkuveljen erinomaisuutta oltiin kehuttu päiväkodissa. Minua ei koskaan kukaan kehunut. 

Peruskoulun limudiskossa kukaan ei tanssinut minun kanssa.

Tästä huolimatta minulla on erinomainen itsetunto.

Puolison löytäminen on ollut hiukan haastavaa. Arvostan älyä eniten. Ei haittaa vaikka minä olisin se tyhmempi. Yksin en ole kuitenkaan joutunut olemaan.

Minussa asuu ehkä Jekyll&Hyde. Olen parisuhteissa hyvin turvallisuushakuinen ja kiltti. Huomaamattani olen ajoittain hyvin dominoiva, sängyssä kuulemma mielenkiintoinen yhdistelmä kiltteys ja dominointi. 

Bisneksessä osin samoja elementtejä.

Bisneksen teko on tarina sinänsä. En ole mielestäni mikään bisnesmies, mutta jotenkin olen onnistunut siinä erinomaisen hyvin. Suurimmat syyt on uskallus riskinottoon ja ahkeruus. 4,6milj€ varallisuus ei synny itsestään.

Mitäköhän jäi kertomatta??? Vaikka mitä

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla