Miksi moni helsinkiläinen työtön nainen miettii ulkomaille lähtöä, kun uuden elämän voisi aloittaa myös maaseudulla yrittäjämiehen kanssa
Saisit pitää huolta ihanasta maatalosta, sisustaa sitä oman makusi mukaan ja avustaa miestä. Ei ihminen todellisuudessa tarvitse mitään tähtiin kurkottelua. Monelle naiselle riittää ihan perus suomalainen mies, koti ja perhe.
Seksiä ja hellyyttä olisi aina saatavilla.
Kommentit (45)
Ulkomailla on paremmat työllistymismahdollisuudet kuin maaseudulla.
Onko maaseudulla yrittäjänaisia jotka huolisivat työttömän kaupunkilaismiehen kumppanikseen, ja vaikka tekemään töitä yrityksessään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat mieluummin vantaalta tumman pitkäpartaisen jännämiehen?
Voihan ne valita vaikka australialaisen blondin surffarimiehen.
Niitähän siellä stadissa parveilee pilvin pimein. Vai meinaatko ,että suomalainen persjalka käy austraaliasta nappaamassa sopivan?
Siksi, koska ne nykyajan kaupunkilaisnaiset ovat nykyajan mannneja, eli juuretonta roskasväkeä, joka lapsenomaisesti kuvittelee ruohon oleva vihreämpää aidan toisella puolella. Onnea ja menestystä ja terve menoa. Älkää sitten haikailko sosiaaliturvan ja terveydenhuollon toivossa takaisin vanhana petettynä kurppana.
"Avustaa miestä" juu tässä koko syy miksi halutaan jotain muuta. Nainen ei ole miehen palvelija. Ei nyt, eikä toivottavasti enää koskaan.
T: itse elantonsa ansaitseva nainen. Seksistä ei ole pulaa eikä miehistä. Kaiken saa jos haluaa ja itse voi valita kenet ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitähän siellä stadissa parveilee pilvin pimein. Vai meinaatko ,että suomalainen persjalka käy austraaliasta nappaamassa sopivan?
Surffaripojat ovat seikkailunhaluisia ja tykkäävät matkailla, voihan hyvinkin olla että ovat löytäneet tiensä Helsinkiin. Ja voihan sieltä Helsingistä bongata vaikka sveitsiläisen bisnesmiehen, joka on työmatkallaan eksynyt tänne Pohjolaan.
Ne naiset ehkä haluavat asua jossain missä heille voisi olla töitä. Maaseudulla voi olla kaukana työpaikat. Nykyään harva tahtoo olla vain miehen armopalojen varassa elatuksensa osalta.
Näin elämäni ensimmäiset 20 vuotta ihanassa maatalossa asuneena olen kiitollinen joka päivästä, kun saan tehdä työtä jossa on lomapäiviä pari joka viikko ja öisin ei tarvi heräillä vahtimaan poikivia lehmiä. Ja kämppä on aamulla jo lämmin ilman että olen hakenut keskuslämmityskattilaan halkoja ja huolehtinut tulesta.
Kaikenlaisia kuvitelmia sitä maaseudun yrittäjämiehellä onkin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olen 174cm joten persjalkaus ei ole ongelmana. Ja kyllä monelle lyhyellekin löytyy kysyntää.
Jotenkin tuo yrittäjämies ei kuulosta oikein hyvältä. Ovat usein ahneita eikä milään muu kiinnosta kuin raha. Tyhjänpäiväistä.
Itse lähdin ulkomaille. En halua asua maalla, vaikka tajous tulisikin.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska ne nykyajan kaupunkilaisnaiset ovat nykyajan mannneja, eli juuretonta roskasväkeä, joka lapsenomaisesti kuvittelee ruohon oleva vihreämpää aidan toisella puolella. Onnea ja menestystä ja terve menoa. Älkää sitten haikailko sosiaaliturvan ja terveydenhuollon toivossa takaisin vanhana petettynä kurppana.
Sivusta mutta millaisessa maailmassa luulet asuvasi? Monessa maassa on sosiaaliturva ja terveydenhuolto. Jos mietit Suomen terveydenhuollon tilaa niin eikö yhtään tunnu mahdolliselta, että joissakin maissa sekin voi olla paremmin? Ja jos lähtee töihin, sosiaaliturva ei ole ykköskriteeri, jolla maa valikoituu vaikka sitä joissakin tilanteissa voi toki tarvita.
Vierailija kirjoitti:
En halua lapsia enkä halua omistaa elämääni kodinhoidolle. Haluan kulttuuria, elämyksiä, kaupunkilaista elämää.
Miehellä en tee oikein mitään jos hän on tyyppiä käy normiduunissa, syö uunimakkaraa, selailee netistä suomalaista Iltalehtiä, katsoo telkkaria ja saunoo lauantaisin tyytyväisenä. Ko miehessä ei ole ihmisenä mitään vikaa mutta ei sovi mulle
Nyt pitää ihan mielenkiinnosta kysyä, että millaisessa duunissa tämä havittelemasi mies käy jos kyse ei ole normiduunista? Anna pari esimerkkiä.
Muuta toki itse maalle. Mutta sä et päätä, mikä riittää kellekin naiselle ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua lapsia enkä halua omistaa elämääni kodinhoidolle. Haluan kulttuuria, elämyksiä, kaupunkilaista elämää.
Miehellä en tee oikein mitään jos hän on tyyppiä käy normiduunissa, syö uunimakkaraa, selailee netistä suomalaista Iltalehtiä, katsoo telkkaria ja saunoo lauantaisin tyytyväisenä. Ko miehessä ei ole ihmisenä mitään vikaa mutta ei sovi mulle
Nyt pitää ihan mielenkiinnosta kysyä, että millaisessa duunissa tämä havittelemasi mies käy jos kyse ei ole normiduunista? Anna pari esimerkkiä.
Olen eri, mutta mielenkiintoisia ammatteja miehellä on esim. muusikko, taiteilija, näyttelijä, start-up yrittäjä, arkkitehti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta mutta millaisessa maailmassa luulet asuvasi? Monessa maassa on sosiaaliturva ja terveydenhuolto. Jos mietit Suomen terveydenhuollon tilaa niin eikö yhtään tunnu mahdolliselta, että joissakin maissa sekin voi olla paremmin? Ja jos lähtee töihin, sosiaaliturva ei ole ykköskriteeri, jolla maa valikoituu vaikka sitä joissakin tilanteissa voi toki tarvita.
Jostain syystä näillä palstoilla aina törmää tähän kommentteihin, että vanhana ulkomaille muuttaneet joutuvat tulemaan takaisin maitojunalla terveydenhuollon perässä. Näin voi toki olla joidenkin maiden kohdalla, varsinkin aiemmin. Todellisuudessa monin paikoin sosiaaliturva ja terveydenhuolto ovat kuitenkin Suomea paremmat, eikä ole mitään syytä palata niiden perässä Suomeen. Lisäksi tänä päivänä ulkomaille lähtijät ovat ihan erilaista väkeä kuin ennen. Aiemmin lähti ne, joilla ei ollut taskussa kuin reikä. Nyt ulkomaille muuttaa korkeasti koulutetut ja todennäköisesti siellä hyväpalkkaisiin duuneihin päätyvät. Heillä on varaa maksaa uudessa kotimaassaan tai jossain muussa maassa Suomea korkeatasoisemmasta terveydenhoidosta; mikäli edes tarvitsee maksaa. Myös monessa muussa maassa on verovaroin kustannettu terveydenhuolto, joka ei eroa Suomesta tai on jopa parempi.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä näillä palstoilla aina törmää tähän kommentteihin, että vanhana ulkomaille muuttaneet joutuvat tulemaan takaisin maitojunalla terveydenhuollon perässä. Näin voi toki olla joidenkin maiden kohdalla, varsinkin aiemmin. Todellisuudessa monin paikoin sosiaaliturva ja terveydenhuolto ovat kuitenkin Suomea paremmat, eikä ole mitään syytä palata niiden perässä Suomeen. Lisäksi tänä päivänä ulkomaille lähtijät ovat ihan erilaista väkeä kuin ennen. Aiemmin lähti ne, joilla ei ollut taskussa kuin reikä. Nyt ulkomaille muuttaa korkeasti koulutetut ja todennäköisesti siellä hyväpalkkaisiin duuneihin päätyvät. Heillä on varaa maksaa uudessa kotimaassaan tai jossain muussa maassa Suomea korkeatasoisemmasta terveydenhoidosta; mikäli edes tarvitsee maksaa. Myös monessa muussa maassa on verovaroin kustannettu terveydenhuolto, joka ei eroa Suomesta tai on jopa parempi.
Ja mitä sitten jos vaikka joskus palaisikin Suomeen, ainakin on yhtä suurta kokemusta rikkaampi.
Ihan varmaan siksi että heitä ei kiinnostaa kyykkiä pellolla eikä lapioida navetassa.