Tesla model 3 ruostuu ja aiheuttaa vaaratilanteen liikenteessä!
Vuoden 2019 Tesloissa akkukoteloon ruostuu nyrkinkokoinen reikä ja samalla ruostuu jarruputket poikki! Katsastuksessa asiaa ei voi huomata koska jarruputket kulkevat akkukotelon takana piilossa.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/956569ee-aae0-468d-a1d1-5805ad9f…
Kommentit (14)
Kylläpäs ruostuu pahasti! Kuin olisi rotta syönyt nyrkinkokoisen reiän!
Mitä muuta voi odottaa Elon Muskin trabantilta?
Suomessa jotku pitää Teslaa premium-autona 🤣
No mulla on ruostunu 5-sarjan bemarista viimeksi jarruputki joten mikäs ihme tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa jotku pitää Teslaa premium-autona 🤣
Tuo premium käsite on kyllä nykyaikana hyvin häilyvä, kun ns ne merkit joita on totuttu pitämään laadukkaina osoittautuvat lopulta ihan paskakoiksi.
Kosla model 3 on ihan hyvä siihen että kauniina kesäpäivänä käy lähikaupassa.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on ruostunu 5-sarjan bemarista viimeksi jarruputki joten mikäs ihme tuo on.
Taitaa samasta kiepistä tulla useimpiin autoihin. Samalla tavalla kun tuli sitä heikkoa kuparia vesiputkiin, nopemmillaan tietynlaisell vedellä syöpyi alle viiteen vuoteen.
Jenkit ja japsit ruostuu, ei mitään yllättävää.
Eikös nuo teslat ole aurinkoisten päivien autoja kuten historic cars? Muina päivinä ja talveksi sitten oikea auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa samasta kiepistä tulla useimpiin autoihin. Samalla tavalla kun tuli sitä heikkoa kuparia vesiputkiin, nopemmillaan tietynlaisell vedellä syöpyi alle viiteen vuoteen.
Tuokin oli taka-apurungon päällä ja suolapaskavesi sinne kertyi ja ruostutti puhki.
Lisää ajomukavuutta, jos auto pysähtyy jarrua painaessa.
Tesla, designed in sunny California. 🤣