Suomalaisilla ei enää varaa pakastepitsoihin. Apetit sulkemassa tehtaan!
Leipomoa palaa ja ruokataloa kaatuu. Suomessa ruuan myynti ei enää kannata, kosa ihmisillä ei ole varaa ostaa ruokaa.
Kommentit (68)
Varmaan noitakin joskus maistanut mutta palaan aina perhelääkärimme Oetkerin huomaan. Just äsken söin Ristorante-pakastepizzan. Parhaiten mun makuun kun laappoo pestoa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos hinta-laatu -suhde ei ole kohdillaan niin tuote ei myy. Apetitin pizzan on pahoja ja kalliita.
Nehän on tosi hyviä ja kohtalaisen edullisiakin. 3,50 euroa 335 grammaa ja niissä käytetään kotimaisia raaka-aineita. Surullinen uutinen.
Lisää työttömiä. Noh, eiköhän kaikille löydy työtä kun vaan menevät töihin.
Mitä työttömät jatkossa syövät jos pakastepitsoja ei enää saa?
Vierailija kirjoitti:
Niillä oli aiemmin yksi lihaton pizza ihan ok. En siis syö lihaa, mutta juustoa kyllä. No lopettivat sen valmistuksen ja muuttivat muitakin ihan hyviä ( lihansyöjien mielestä ) pizzojaan. Eivät ole uutuudet menneet kaupaksi, alkoi alamäki.
Tarinan opetus: älä korjaa sitä, jos se ei ole rikki.
Apetitin triple cheese on ihan hyvä. Siinä on juustojen lisäksi pestoa ja kirsikkatomaattia. Harmi, että tämä nyt poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan noitakin joskus maistanut mutta palaan aina perhelääkärimme Oetkerin huomaan. Just äsken söin Ristorante-pakastepizzan. Parhaiten mun makuun kun laappoo pestoa päälle.
Ne niiden Supremat on hyvin ok 😋
Vierailija kirjoitti:
Syön edelleen itsetehtyä ruokaa.
Ostan vain hobiruoan halvimpia mikrolihapullia. Kilon paketti Prismassa 2,69€
Vierailija kirjoitti:
Siinähän sulkevat.
🤗🤗🤗🤗
Vierailija kirjoitti:
Ja 150g pussin juustoraastetta.
Minun kohdallani asia on ihan päinvastoin. Ostan paljon mieluummin kunnon ja oikean Pizzan jostain pizzeriasta, kun noita pakastepizzoja. Vaikka hinta onkin moninkertainen.
Olen tyytyväinen t: Petteri, meillä on hyvä hallitusohjelma
En tiennytkään häidän valmistavan pizzoja,toisaalta en osta pakastepizzoja. Jotkut Apetit pakastevihannekset ovat ok ja niitä tulee käytettyä . Ovat hiukan kalliimpia kun joku pirkka tai coop mutta paremman makuisia. Ostajat säästävät kummissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Apetit on miettinyt siirtävänsä tuotannon ulkomaille....
Hyvä niin kansan verenpaineet laskee samoin kolestroliarvot, eli kiitos vaan päätöksestä .Moinen roskaruoka joutaisi tuhota välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne niiden Supremat on hyvin ok 😋
En oo tainnut niitä maistaa, näyttää olevan salamia ja formaggia, ja ylipäänsä toi napolityyli ei oikein iske. Ristorante pollo, vege tai mozzarella yleensä tulee ostettua.
Lidlin pizza on pahaa. Muissa kaupoissa on parempaa pizzaa. En puhu Apetit pizzoista.