Mä voisin alkaa ihmisten rentouttajaksi (hammas)lääkärin odotushuoneessa
Yrittäisin jutella niitä näitä ihmisten kanssa, tyyliin "olipas siellä ulkona kova lumimyräkkä" tai "kiva että aurinko paistaa" tai "kohta on onneksi kesä, niin pääsee järveen uimaan" ja yritän näin rentouttaa potilaiden oloa ja viedä huomion pois tulevasta operaatiosta. 🙏
Kommentit (11)
Eikö hammaslääkäripelko ala olla vähän vanhentunutta. Nykyisin saa niin hyvät puudutukset, että ainoa inhottava puoli on ääni. Tiedän toki, että joitain harvoja oikeasti pelottaa, mutta en usko heidänkään olevan juttutuulella. Kannattaa miettiä muuta alaa.
Miten niin moni voi pelätä hammaslääkäriä?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin moni voi pelätä hammaslääkäriä?
Mulle tulee pelkästä hammaslääkärin hajustakin kamalat ahdistusoireet.
Olisko sulla joku konsepti siihen, että saisi aikaiseksi varata sen hammaslääkäriajan?
Ja en edes mitenkään erityisesti jännitä hammaslääkärikäyntiä, vaikka eihän se toki mukavaakaan ole. Mutta en vain saa varattua aikaa.
Joo, ja kaupassa voisi myös olla rupattelupiste. Ja kesällä kaupunki voisi palkata sut vaikka puistorupattelijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö hammaslääkäripelko ala olla vähän vanhentunutta. Nykyisin saa niin hyvät puudutukset, että ainoa inhottava puoli on ääni. Tiedän toki, että joitain harvoja oikeasti pelottaa, mutta en usko heidänkään olevan juttutuulella. Kannattaa miettiä muuta alaa.
Pelko vanhentunutta, koska just SINÄ niin ajattelet ja kuvittelet, ettei KUKAAN muukaan pelkää...Eipä tosin tällä palstalla yllätä.
Mihin ihmeeseen tuota tarvittaisiin? Eika kukaan aikuinen nyt tosissaan hammaslääkäriä pelkää että tarvitsee jotakin rentouttajaa?
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen tuota tarvittaisiin? Eika kukaan aikuinen nyt tosissaan hammaslääkäriä pelkää että tarvitsee jotakin rentouttajaa?
Mä olen viisikymppinen ja pelkään hammaslääkäriä, mutta en todellakaan halua ketään siihen "rentouttamaan".
Mulle voisi tulla kiusaus leipoa turpaan tättähäärää joka tulee lässyttämään säästä kun jännitän hammaslääkäriä.