Ilmianna hyvä sänkyrunko ja paikka, josta ostit sängyn
Koko olis 190 -200 senttiä kertaa 80-90 senttiä.
Ei sitten runkopatjasänkyä.
Kerro vielä hyvän patjan merkki ja mistä ostit.
Kommentit (18)
Piscina
Huonekalumyymälä Kurikassa, Pehtoori katu 2B, sellainen teollisuushallin alumiinisen rullaoven luota noudin.
Porin villa ja peite futonpatja. Ei ikinä enää muovia tai metallia patjaan.
Paras patja minkä päällä olen maannut, on Keravalta yks Minna, 39v kolmen lapsen yh.
T. Raaka-Arska
Jyskin metallinen kilden sänkykehikko 90x200 on ihan ok. Maskun comfort vaahtomuovipatja on myös ihan ok mutta parempiakin on... Pohjan tein liimapuulevyistä jotka sirkkelöin sopivan pituisiksi.
Askon koivu Matinea sänky, kotimainen. Saa varmaan muualtakin. Meillä on, kaunis ja tukeva. Pääty myös kaunis. Patjojen nimeä en muista.
Punainen risti kirppis kontti nimellä.
Kasakan tuomia shamaanihenkiä. Niissä patjoissa. LUTEITA .
Laita peltipurkit sängyn jalkoihin niin pääset LUTEEN PUREMISTA .
Jenkki sänky meillä on 2*90 jyskistä
Naapurin Tiinalla on tositosi hyvä runko sen kun saisi mun sänkyyn .
160 cm on kaksi notte koivusänkyä ja siinä ikean runkopatja päällä. Petauspatja Askon tarjouksesta. Toimii yhdelle kun ei tule patjarakoa.
Lopettakaa jo ilmianna-verbin väärinkäyttö!
🤮
Aion joskus ostaa rungon niin että etsin puusepän tekemän yksinkertaisen mallin, hakukone tai vastaava paikka. Pienyrittäjät ja muut. Kohtuuhinta, ei kallis. Tai eri vaihtoehto jos ei löydä, vaikka paikallinen firma. Olen aiemmin löytänyt. Tai sitten runkopatja ja seinään joku läpyskä nojaamiseen. Tai IKEA. Patjakauppa. Ellei tarvitse päädyn nostoa ja erikoissänkyä.
Up