Onko kukaan kysynyt Ennustaja Elliltä tai Madame Mammalta veikkausta vauvan sukupuolesta?
Minä kysyin asiaa suunnilleen kuukausi sitten ja nyt Elli vastasi näin:
Sinulle syntyy tyttö 1.8.2007.
Madame Mamma vastasi aika pian viestin lähettämisen jälkeen, että:
Korttieni mukaan odottamasi vauva on tyttö ja syntyy 12.8.2007. Enempää lapsia en sinulle näe.
Vaikka ennustuksiin ei olekaan niin uskominen, niin kyllä meille rakenneultrassakin tyttöä veikkailtiin. Laskettu aika mulla on elokuun lopulla, että ennustukset syntymän ajankohdasta ovat ihan mieluisia minulle. Kuuma kesä ja iso maha... HUH HUH!
Kommentit (18)
molemat ennustivat tyttöä
mamma 2.6. syntyväksi ja vikaksi
elli 14.7. syntyväksi ja kaksi tulisi vielä lisää
Tyttöä meille odotellaan 4d ultran mukaan ja laskettu on 11.7. ! saa nähdä koska syntyy.
Mulla oli la 24.4.2007.
Ennustaja-Elli ennusti poikaa syntyväksi 20.4.2007
Madam-Mamma ennusti poikaa syntyväksi 22.4.2007
Meille syntyi tyttö 12.4.2007 eli molemmat meni metsään ja pahasti...
Osoitteet:
ennustajaelli@luukku.com ja madam.mamma@luukku.com
Onnea odotukseen!
t. jonzku80
Oma ikä, miehen ikä, lasten iät ja laskettu aika...
Ei mitään nimiä tarvita..
Eli Madame Mamma enusti pojan syntyvän 17.3.07 ja Elli pojan syntyvän 19.4.07. Syntyi pieni ihana tyttö 12.4.07 :)
madame vastasi ennen tätä raskautta, kolmas tyttäremme syntyisi 3.6.07 ja nyt raskaana ollessa elli vastasi, tyttö syntyy 3.6.07..mulla la 11.6.07 eikä sukupuolesta ole tietoa.
kuumetta rv 34+3
Madame Mamma poikaa syntyväksi 17.9.07 & ettei enää meille lisää lapsia näe.
Ennustaja Elli veikkasi tyttöä & 7.10.07 syntyväksi.
Itsellä ei tietoa kumpi tulokas on, mutta vahva tunne pojasta & on nähtävästi viimeinen lapsemme. Meillä on jo kolme poikaa & tämä siis neljäs lapsi kasvaa masussa rv 16+4. =)
Kysyisin lääkäriltä ultrassa. Varmempi lopputulos.
AJL
Ennustukset ovatkin hömppää, ei niihin voi suhtautua vakavasti eikä niistä varmaa lopputulosta haetakaan.
AJL:
Kysyisin lääkäriltä ultrassa. Varmempi lopputulos.AJL
Madam mammalta ennustuksen ja tänään sain vastauksen. Eli hänen mukaansa odottamani vauva tulee olemaan tyttö ja syntyy 3.11. (LA 13.11) Lisäksi tulossa poika elokuussa 2010 ja tyttö elokuussa 2012. Saa nähdä pitääkö paikkansa ja kuhan Elli vastais viestiin niin onko yhtään samansuuntainen. Itsellä kyllä poikaolo tästä raskaudesta, mutta katotaan kumpi on oikeassa. Tiedän että tää on huuhaata, mutta saahan sitä ajatuksella leikkiä.
etten uskalla leikkiin ryhtyä, mitä jos se ennustaa vaikka jotain kamalaa?
hyi olkoon. puistattaa. miten te uskallatte?
Kumpikin ennusti poikaa syntyväksi 4.5., mutta vauvaa ei kyllä näy ;-)
Toinen ei nähnyt meillä muita lapsia ja tämä on meidän 3..
P. 40+1
LAPANEN kyllä minäkin hieman mietin, että mitä jos se sanoo ettei nää yhtään lasta meille, ja kuitenkin raskaana oon. Mut huuhaatahan se on joka tapauksessa, joten otetaan ihan hupimielellä.
Joku muukin oli kyselly. Eikö sille ennustajalle pidä sanoa jos on aikasempia lapsia. Siis se katsoo vaan tulevat.
Mä kysyin molemmilta ja sain vain madam mammalta vastauksen joka meni ihan täysin puihin!!
Madam veikkasi poikaa syntyväksi 10.3, ja meille syntyi tyttö 23.3!!
Eli ei kannata todellakaan luotaa noihin ennustuksiin!!!!
Pää asiahan on terve vauva sukupuolesta riippumatta eikös vain:)
Hanan ja tyttö-vauva 6vko' a
monta vuotta huvina täällä ja muillakin palstoilla. Enkä ole koskaan kuullut et vastaus olisi ollut tyyliin " ei lapsia ikinä" tmv.
Ja kun sinne pitää antaa ne iät ja la niin eiköhän ne sen mukaan jotain vetäise :)
Itse tykkään kyllä kysyä " ennustusta" ja sit jännätä et menikö lähellekkään oikein. Mut uskonko - EN! Mukavaa ajanvietettä ;) ja varmasti sinne uskaltaa laittaa ennustuspyyntöä.
Tyttöä povattu 5.12 syntyväksi. Nyt rv 8+0 ja la 15.12...Kaikki edelliset muksut menneet reilusti yli la ;)
pahoitin mieleni (tyhmää, tiedän), kun jompikumpi vastasi, että en saa nykyisen mieheni kanssa yhteisiä lapsia. Lapsettomuustaustaa kun löytyy, niin eihän se leikkikään kivalta tuntunut.
Laitoin uuden viestin ja toinen vastasi, että kaksospojat jouluna -07 tai -08 (en muista kumpi) ja toinen, että tyttö 12/07 ja poika 05/08. Ainoa yhtymäkohta on tuo joulu, joka jo meni:-) Vauvaa odotan nyt rv32 ja la on kesäkuun lopulla. Sukupuolta en tiedä. Saa nähdä, osuuko edes sen puolesta, että toinenkin vielä tulis:-)
Viestiin laitat tietyt tiedot, oma ikäsi ja laskettu aikasi. Viestin laitat menemään kun olet raskaana ja sinulla siis on LA.
Ei siitä mitään hurjia reposteluja saa aikaiseksi etenkin kun nämä kaksi ennustajaa veikkailevat vain sitä koska lapsi syntyy, kumpaa sukupuolta se on ja MM muistaakseni vielä sitä näkeekö hän sinulle enemmän lapsia tulevaisuudessa.
Voitko kertoa miten sitä kysytään. Siis mihin pitää ennustustoive laittaa?