Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko sisaruksia, jotka ei näytä yhtään toisiltaan?

Vierailija
25.02.2026 |

Tuli eräästä poistuneesta ketjusta vaan mieleen, eikä sitä asiaa tarvitse tässä puida.

Mutta tunnetko sisaruksia, joilla ei ole mitään yhteisiä piirteitä ulkonäössä? Tai onko sulla sellaiset lapset?

Mulla on kolme poikaa, joista kaksi näyttää täysin isältään. Keskimmäinen näyttää ihan mun veljeltä, eli enoltaan. Ei näytä edes yhtään minulta, eli äidiltään. Tämä keskimmäinen on sinisilmäinen, suorahiuksinen blondi. Nuorin ja vanhin on ruskeasilmäisiä joilla tummat kiharat hiukset. Kasvonpiirteet on ihan erilaisia. Ero vaan korostuu, mitä vanhempia pojista on tullut. 

Puolitutut ovat asiaa ihmetelleet, mutta onneksi lähipiirissä tätä ei pojan kuullen ole erityisesti taivasteltu. Tietysti olemme perheen sisällä puhuneet ja olen sanonut pojille, että voivat teetättää DNA-testit, jos alkaa epäilykset heräämään :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi olla hyvinkin  toiset kauniita, toiset suorastaan rumia. Siskoni lapsena kauniita, joiden kauneutta kaikki ylisti. Minä olin se ruma. Oli kivaa kuunnella miten he ovat kauniita, minusta ei puhuttu mitään, säälivät katseet. Vanhemmat samaa tasoa, mutta minulle ne rumat palikat jostain sattui kakki kohdalle.

Vierailija
22/26 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William ja Harry. No en tunne henkilökohtaisesti mutta minusta eivät näytä sisaruksilta. 

Charles ja Andrew. Sellaista se vaan on.

Onhan heillä sama suu, nenä ja korvat yms. Hyvinkin toistensa näköisiä. Sen sijaan Edward ei ole samaa näköä, kun taas Anne on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ja veljensä.Veli on lyhyt ja vaalea ja mies pitkä ja tumma.

Vierailija
24/26 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja mun siskot. Meitä on viisi ja eikä olla toistemme näköisiä. Kaksosetkin jotenkin ihan eri maata keskenän ja muiden kanssa. Samaa sukua ollaan. Nuorin systeri teki DNA testit kiukkuvuosinaan, kun se oli ihan varma, ettei voi olla näin kauheille k-päille verisukua. ;D

Oltin kaikki suostuvaisia äitiä ja isää myöten, että nyt loppuu se jäkätys ja mäkätys ja kauhistelu. Törkeimmät kyseli joskus äidiltä, että monenko miehen kanssa tämä on oikein lapsia saanut. Yhden ja niin testitkin sen paljasti ja kuopuksella oli sulattelua.

Itsellä kolme lasta ja ovat toistensa näköisiä, mutta vanhemmista viitteitä saa etsiä. Kyllä siellä löytyy, muttei äkkivilkasulla.

Vierailija
25/26 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset. Esikoinen on ihan minun näköinen, kuopus on ihan kuin mieheni sisko. Toinen on lihaksikkaampi luonnostaan ja toinen kapea ruipelo. On niillä saman malliset jalkaterät ja saman väriset hiukset.

Vierailija
26/26 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipe ja Teme Selänteen porukassa on kyllä yks Kariyan oloinen mukana...