Nyt sisustetaan sinkkunaisen kaupunkiyksiö
Kommentit (62)
Kylläpä palstapeikot taas innostui, kun otsikossa mainittiin sanat sinkkunainen ja kaupunki. Menkää kertomaan niitä omia suosikkeja äijäluolaketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on pieni tila, niin käyttäisin vastavärejä.
Kuten sininen ja oranssi.
Sateenkaaren värit parempia. Kunhan sointuvat yhteen Palestiinan lipun kanssa.
Sun kannattais syödä lääkärin määräämät koska muuten katkeruutesi vie sinut junaradalle tai kaulakiikkuun, poika.
Tiäks, mulla on velaton 74 neliön kolmio. Jos sikamiestä kaipaan, sitähän saa irtona. Olen menossa saunomaan tänään.
N60
Mielikuva kuusikymppisestä, vihaisesta kantturasta saunassa vie ruokahalun ja yöunet viikoksi. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa ja feministinen kirjallisuus. Iso brezneviläinen vaatekaappi rumille kulahtaneille vaatteille. Kovin mahdollinen futonsänky.
Persu-inceli katkerana kun naiset haluaa asua yksin ilman rasistista syöttösikaa 😂😂😂😂😂😂😂😂
Ei ainakaan minun neitokaiseni.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä palstapeikot taas innostui, kun otsikossa mainittiin sanat sinkkunainen ja kaupunki. Menkää kertomaan niitä omia suosikkeja äijäluolaketjuun.
Et kai ota jotain saamarin vauvapalstaa tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattais syödä lääkärin määräämät koska muuten katkeruutesi vie sinut junaradalle tai kaulakiikkuun, poika.
Tiäks, mulla on velaton 74 neliön kolmio. Jos sikamiestä kaipaan, sitähän saa irtona. Olen menossa saunomaan tänään.
N60
Sulla ei ole muuta kuin roikkuvaa nahkaa ja kasa pukamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N60
Mielikuva kuusikymppisestä, vihaisesta kantturasta saunassa vie ruokahalun ja yöunet viikoksi. -eri
Kun ei saa edes kuusikymppistä vihaista kantturaa, niin vihaa näköjään kaikkia naisia.
Eihän pieniin kaupunkiyksiöihin mahdu edes perusnaisen tyynyt. Aina joka paikka täynnä tyynyjä.
Kaikki lähtee tarpeeksi tiedostavista julisteista seinillä.
"Tulta munille, patriarkaatti"
"Joelta merelle"
"Transoikeudet ovat ihmisoikeuksia"
"Ilmastokapina nyt"
Vierailija kirjoitti:
"Joelta merelle"
"Ilmastokapina nyt"
Persujen huoneen seinä on täynnä ihailevia kuvia Shapirosta, Tatesta, Petersonista ja muista inkkelien sankareista, sillä kun omat aivot ei toimi, niin pitää hommata idoleita. Persujen poikabändit.
Sisustukseksi riittää 20-30 kissaa.
Vierailija kirjoitti:
Sänky parvelle, niin ei vie tilaa. Löhötuoli tai pieni sohva (levitettävä jos vieraita). Jos syö pöydän ääressä niin pieni sellainen jos ei keittiön tasoista ole riittävästi esim baarituolin kanssa. Huonekasvi, pari taulua tai tekstiiliä seinälle, miksei vaikka lohikäärmeen pää jos sellaisesta tykkää, noin niinku ilmeen antajana.
Parvia ei pitäisi olla kellään.
Bilettävä nuori tippuu portaissa kännipäissään ja vanhempi ihminen vanhuuttaan. Parvi on vihonviimeinen sisustusratkaisu missään.
Lisäksi joku baaripöytäkaistale keittiönurkkauksen vieressä ja baarijakkara on käsittämätön ratkaisu.
Jos laajat kansanjoukot tykkäävät istua baarijakkaroilla kotona, niin normaalit perheiden monen hengen ruokapöydät olisivat kaikki baarijakkaroilla. Eipä ole yksikään. Kummallinen ajatus, että sinkku olisi jotain täysin erilaista ihmisrotua, joka ei halua istua tuolilla, vaan korkealla epämukavalla baarijakkaralla.
Yksiöiden sisustus on oikeasti paljon vaativampaa kuin isomman asunnon sisustus, kun helposti tulee joku opiskelijaboxi vaikutelma. Se ei ole kiva aikuiselle. Minä ainakin päätin eläkettä odotellessa muuttaa pienempää ja halvempaan asuntoon ja minimoida asumiskuluja, joten ostin yksiön. Haluan silloin tietysti myös sisustaa sen tyylikkäästi ja aikuiselle.
Vierailija kirjoitti:
Palestiinan lippu seinälle.
Nuoret kaupunkinaiset kun ovat muslimien ystäviä.
Kaikkien paitsi rassefassenassejen 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N60
Mielikuva sinusta 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Terveet miehet tykkää naisista.
M56
Vierailija kirjoitti:
Eihän pieniin kaupunkiyksiöihin mahdu edes perusnaisen tyynyt. Aina joka paikka täynnä tyynyjä.
Eihän sen yksiön tarvitse olla pieni. Voi valita sellaisen, jossa on hyvä pohja ja enemmän neliöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa ja feministinen kirjallisuus. Iso brezneviläinen vaatekaappi rumille kulahtaneille vaatteille. Kovin mahdollinen futonsänky.
Persu-inceli katkerana kun naiset haluaa asua yksin ilman rasistista syöttösikaa 😂😂😂😂😂😂😂😂
Ei ainakaan minun neitokaiseni.
Hänhän on muovia ilman päätä ja raajoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai ota jotain saamarin vauvapalstaa tosissasi?
Huoris ottaa. Ja moni muu incel, joka simuloi täällä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N60
Sulla ei ole muuta kuin roikkuvaa nahkaa ja kasa pukamia.
Voi poika, sun peilikuva näyttää tuolta+finnit.
Mä tykkään vartalostani ja niin tekee moni muukin :D esim se tyyppi joka kutsui saunaan. Hän on vasta 49.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joelta merelle"
"Ilmastokapina nyt"
Persujen huoneen seinä on täynnä ihailevia kuvia Shapirosta, Tatesta, Petersonista ja muista inkkelien sankareista, sillä kun omat aivot ei toimi, niin pitää hommata idoleita. Persujen poikabändit.
Ovenpönkkänä musta 50-senttinen anustappi.
N60