Ärsyttää että joutuu heräämään aikaisin.
Ja lähtemään ulos pakkasella. Pitää mennä työkkäriin eikä niillä ole mitään järkevää sanottavaa sielä. Samat typerät kysymykset joka kerta. Oletko hakenut töitä, oletko kuinka työkykyinen 1-10 asteikolla. Viimeksi tylytin sitä naista ja sanoin ettei se näytä tykykyiseltä koska on ainakin 20 kg liikaa ylipainoa ja kysyin että oletko koskaan tehnyt muuta kuin istunut toimistossa kyselemässä typeriä työttömiltä. Sitten se sanoo minun pitää hakea yhtä työpaikkaa kuukaudessa. Sanon sille että olen hakenut niitä samoja työpaikkoja samoista firmoista 5 vuotta eikä ne ole koskaan pyytänyt edes haastatteluun. Kauheen järkeää kijoitella ssama hakemus joka kerta.
Kommentit (9)
Trollin mielikuvitus laukkaa villisti heti aamusta.
Luuleeko joku että 50 vuotias saa raksatöitä. Mitään muuta en ole juuri tehnyt koskaan kuin raksatöitä.
TE-toimistot on lakkautettu vuoden 2025 alussa.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku että 50 vuotias saa raksatöitä. Mitään muuta en ole juuri tehnyt koskaan kuin raksatöitä.
Vain mielikuvituksessasi. Oikeasti olet nuppieläkkeellä.
Kuulostaa tosi raskaalta. Pitää ihan lampsia johonkin toimistoon ja vastata muutamaan kysymykseen.
t: ensihoitaja
Se on kunnan työnhakutoimisto. Minut kutsuttiin sinne niin siellä oli vartija virkailijan turvana koska olen ollut liian kauan työtön ja saattaa kuulemma olla että olen alkanut rikolliseksi ja olen sen takia varallinen henkilö sanoi viimeksi se kunnan työnhaku virkailija.
Vierailija kirjoitti:
teräväpäinen voi päästä naulaksi raksalle.
Kopioi se sama hakemus,nii ei tartte alusta asti aina kirjoitella. Kelaa jos saat töitä,niin sit pitää ehkä kans herätä aikaisin ja lähteä pakkaseen.