Raskausoireista??
Voiko raskausoireet seurata jo hedelmöittymistä seuraavalla viikolla? Närästää, ajoittain tulee aaltomainen etova olo sekä vatsaa nippailee...
Onko mahdolista vai vain toiveajattelua?? Hedelmöittymisestä olisi nyt max. 8 päivää.
Kiitos kaikille jotka osavat " valistaa" ..
T. Ansku
Kommentit (8)
minä nimittäin olen pohtinut ihan samaa.kuin sinä. Mulla nyt 7pv ovulaatiosta ja mulla on repäisy kipuja munasarjoissa,huono olo aina välillä. Kaupassa yksi mies haisi vanhalle oluelle mies seisoi mun edessä kassalla ja olin oksentaa kuin myös pesuaine hyllyllä :o) mietin just sitä kuinka paljon on toiveajattelua mukana kuvioissa vai voiko oikeasti oireilla jo näinki aikaisin :o)
Mulla kyllä etova olo liittyy luteaali vaiheeseen mutta repäisy kivut ja näin voimakas pahaolo on uutta.
Niiloakseli kp22/30 yk10
toivottavasti joku pitää minun jalat maassa etten liikoja ala kuvitella ;o)
Kaipa kaikki on mahdollista tässä hullussa maailmassa! ;) Mäkin jo kovasti jännittelen et alkaakohan menkat vaiko ei vaikka kp 21! Niin eka kierto menos pillereiden jättämisen jlk! Mites teillä?
Niiloakseli - sinun nimen olenkin jossain muuallakin nähnyt. Oletko myös kolmoskuumeilija??
Odottelevalla kannalla ollaan. Kierukka poistettiin vasta 3 vkoa sitten ja siksi olisikin yllättävää olla jo raskaana. Menkat alkoivat kyllä heti poiston jälkeen, että kroppa taitaa jo toimia normaalisti?
Toiveajattelua, luulisin.
Mulla ainakin alkoi esikoisesta huono olo kp 22-23, että hyvinkin mahdollista :)
Myöskin repäisy kivut oli kaameita hieman myöhemmin..
Nyt on taas huono olo ja samat koopeet, mut onko sit vaan kuvitelmaa..
+++++ tuulia!!!
kp 23/27-28 yk 1
Mulla ovis oletetusti noin viikko sitten ja eilen vihloi kohdun seutuvilla pitkin päivää. Taitaa jatkua tänäänkin. Muita oireita ei ole. Testaamaan pääsee vasta viikon päästä!
minä kuumeilen jo viidettä tuolla suurperheellisissä ja tammikuisissa kirjoittelen :o)
Oireet on oikeastaan kadonneet. Pientä etomista ja kaameaa väsymistä on mutta kaikki ovi viitata kaikkeen :o)
Niiloakseli kp26/30 yk10 dpo11 (kai)
jännittää ja pelottaa jos se on TAAS nega :o(
että dpo8 mulla iski n.tunnin mittainen kova vihlova kipu kohdun seudulle ja nyt tietty toivon että se olisi ollut kiinnittymis kipua :o)
kipu oli sellaista menkkamaista jomotusta ja luulin että justiinsa menkat alkaa mutta ei...
Niiloakseli
Ennen täältä sai vastauksia myös yksinäisen ihmisen kysymyksiin, nyt taitaa trendinä olla että pitää kuulua johokin porukkaan...
No, eipä se mitään. Luen ketjuja, mutta en koe porukkaan kuulumsita mitenkään erityisen omaksi jutuksi. Koloskuumeilija taidan olla, mutta kynnys on suuri sinne tarinoiden kirjoittamiseen, jostain syystä.
Olisi kuitenkin kiva jos näihin yksittäisiin viesteihinkin vastattaisiin..
Nim. maailma muuttuu