Miten ajattelit muistaa Foodoran viimeisiä päiviä?
Enää muutama päivä aikaa. Ajattelitko perjantaina tilata jotain erityisen hyvää Foodoran muistoksi?
Kommentit (17)
Foodora hinnoitteli itsensä ulos markkinoilta, ilmeisesti eivät tajunneet, että vaikka Suomessa kaikki on kallista, harvalla on enää varaa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Foodora hinnoitteli itsensä ulos markkinoilta, ilmeisesti eivät tajunneet, että vaikka Suomessa kaikki on kallista, harvalla on enää varaa maksaa.
Foodora pro oli mielestäni järkihintainen. Hyviä tarjouksia vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ollaan nimenomaan menty metsään, koska harvalla on varaa maksaa siitä, että pääsee maksamaan kun tilaa ruokaa. Se "hyvä tarjous välillä" kun maksoi jotain 8 € kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ollaan nimenomaan menty metsään, koska harvalla on varaa maksaa siitä, että pääsee maksamaan kun tilaa ruokaa. Se "hyvä tarjous välillä" kun maksoi jotain 8 € kk.
Itse tilasin 3-4 kertaa viikossa, joten tuli ihan mukavat säästöt.
En ole ikinä sieltä mitään tilannut kuten en Woltistakaan, joten ihan sama, turhia palveluita. Terve ihmisen käy itse hakemassa ruokansa.
Just mietin, että pitäiskö tilata lempparipitsa viimeisen kerran ja poistaa sovellus. Vähän noloa, mutta pelkään jotain haikeutta sen jälkeen, en nyt kovin usein tilannut sieltä, mutta melkein rutiinilla päivittäin katsoin olisiko jotain hyviä tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole säästänyt, vaan tuhlannut. Tai siis olisit, jos et trollaisi.
Viimeisiä päiviä viedään. Tänään heseä, koska -20% ja huomenna sitten hautajaisten kunniaksi jotain vähän parempaa ja muistellaan ystävien kanssa koettua matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä mukavammat säästöt tulisi, jos hakisi ravaintolasta suoraan. Foodora saa lähteä ja woltti myös. Ne tarjoaa palveluita ainoastaan siellä, missä kaupat ja ravintolat on muutenkin lähellä. Mitä järkeä?
Se oli alun perin Pizza-online, josta jossain vaiheessa yrityskauppojen myötä tuli Foodora. Pizza-online oli ihan mukava silloin kauan sitten, mutta Foodora-nimen alaisuudessa toiminutta kokonaisuutta olen harvemmin käyttänyt. No, nyt loppuu sekin. Pitäisiköhän huomenna testata viimeisen kerran?
"Vielä mukavammat säästöt tulisi, jos hakisi ravaintolasta suoraan. Foodora saa lähteä ja woltti myös. Ne tarjoaa palveluita ainoastaan siellä, missä kaupat ja ravintolat on muutenkin lähellä. Mitä järkeä?"
Tuskin tulisi. Hakumatkan uber-kuluihin menisi helposti pari kymppiä ja lisäksi menisi aikaa hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Se oli alun perin Pizza-online, josta jossain vaiheessa yrityskauppojen myötä tuli Foodora. Pizza-online oli ihan mukava silloin kauan sitten, mutta Foodora-nimen alaisuudessa toiminutta kokonaisuutta olen harvemmin käyttänyt. No, nyt loppuu sekin. Pitäisiköhän huomenna testata viimeisen kerran?
Pizza-Online oli kyllä legendaarinen, muistelin sitä itse juuri tänään. Katso huomenna Foodorasta joku sellainen hyvä ravintola, joka ei ole (vielä) Woltissa.
Huomenna tilaan vielä kunnon setit. Pizza-online ajoista asti olen ollut käyttäjänä. Pari viime vuotta pro jäsen.
On aika hiljaa kiittää ja kättä puristaa
Nyt meidät yhteen liittää vain muistojemme maa
Kiitos kaikesta Foodora!
En mitenkään.