Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari kertaa tapaamani mies pani minusta liikkeelle tavallisista ja intiimiasioista juttuja.

Vierailija
24.02.2026 |

Asia on loukannut minua ja siitä on ollut vahinkoa esim. mies, josta olin aidosti kiinnostunut alkoi kartata minua.

Pari kertaa tapaamani mies pani minusta liikkeelle tavallisista ja intiimiasioista juttuja.

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluisi saada jonkinlainen rangaistus!

Vierailija
2/7 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Mies vaikuttaa sivistymättömältä. Tunnen itsekin tällaisia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jutut totuudenmukaisia vai valheellisia? Jos jutut olivat todistettavasti tosia, niin silloin ei ole kyse kunnianloukkausesta. Intiimeistä asioista juttujen levittäminen on yksityiselämän loukkaamista.

Vierailija
4/7 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan komea mies koska et olisi tavis miestä tavannut.

Vierailija
5/7 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi kaikille, kuinka pani minua takaapäin Prisman roskakatoksessa ja K-raudan varastossa. 

ap

Vierailija
6/7 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko jutut totuudenmukaisia vai valheellisia? Jos jutut olivat todistettavasti tosia, niin silloin ei ole kyse kunnianloukkausesta. Intiimeistä asioista juttujen levittäminen on yksityiselämän loukkaamista.

Vastaus: tämä on yleinen harhaluulo, mutta yksityiselämää loukkaavaN tiedon levitteleminen on yhtälailla rikos ja rangaistavissa, ei vain asiat jotka ovat totta. Jos siis käyn nyt julistamassa että olet luokaton lehmä ja hölösuu, vaikka se ei pidä paikkaansa, se on silti rikos. 

Vierailija
7/7 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kirjoitustyylistäsi päätellen palstan vakiojankkaaja. Viimeksi olit mies. Opettele kirjoittamaan, niin onnistuu trollailu paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä