Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori ei mene kouluun kiusaamisen takia ja lasut laulaa

Vierailija
24.02.2026 |

Kiusaamista ei saada kuriin, mutta kouluun on vain mentävä. Koulu ei kykene tekemään mitään ja nuoret on ovelia näissä. Kiusaavat ja haukkuvat silloin kun aikuiset ei näe tai kuule. Kuiskivat mm. nuorelleni ohimennen että tekisi jo itsemurhan. Mitään muuta ei ole tarjolla kuin lastensuojeluilmoituksia omasta nuorestani. Kiusaajat ovat nuoria joiden vanhemmat eivät kaikki puhu kunnolla kieltä, ja selvittäminen on hankalaa. Sitä paitsi he eivät ole kiinnostuneita tulemaan koululle selvittelemään mitään. Ei yksikään. 

Nyt on alettu puhua nuoreni sijoittamisesta kodin ulkopuolelle. Pienluokkaa nuoreni jo käy, mutta ongelma on myös siellä. Pienluokkatyöskenntely ei takaa työrauhaa, koska häiriköt ovat myös siellä. Itselläni alkaa jo terveys pettää tästä huolesta ja surusta. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

White flight. Muuttakaa pois slummeista.

Vierailija
22/34 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutto. Turha jäädä jos ei asiat etene. Tekisin  mitä tahansa lapsen takia.

Eipä tuo muuttokaan mitään takaa. Itsellä jatkui kiusaaminen uudessa koulussa alle puolessa vuodessa muutosta. Ja itse asiassa jopa pahempana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna puukko mukaan sille kouluun ja sillä kun lyä kiusaajaa niin sn jälkeen koulu ja sossutädit alkaa tekemään.

Minua kiusattiin koulussa niin hakkasin seen kiusaajan ja se joutui sairaalaan kuukaudeksi niin sen jälkeen se siirrettiin toiseen kouluun.

Vierailija
24/34 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vika taas muissa?

Kasvatitte säälittäväksi luuseriksi ja syytätte ympäristöä. 

Vierailija
25/34 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistä. Olen antanut nuoren jäädä kotiin, koska olen samaa mieltä siitä että kenenkään ei tulisi kokea kiusaamista työpaikallaan. Rikosilmoituksia olen kiusaajista tehnyt, kuten myös lastensuojeluilmoituksia. Nämä eivät ole johtaneet yhtään mihinkään. Rikosilmoitukset menee suoraan roskiin poliisin pöydältä. Lasu on voimaton myöskin. Muutto vaatisi sellaisia resursseja ja rahoja joita minulla ei tällä hetkellä ole. Jotain muuta on löydyttävä että tuo hirveä peruskoulu saadaan suoritettua. 

Ap

Vierailija
26/34 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma syysi

Vierailija
27/34 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen on valtaa!

Wanha westendiläinen sananlasku

Vierailija
28/34 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Oletko tehnyt poliisille tutkintapyynnön koulusta?

Eiköhän se tutkintapyyntö pidä tehdä kiusaajista eikä koulusta. Koulun mahdollisuudet puuttua kiusaamiseen ovat luokkaa jälki-istunnon määrääminen, koska koulunkäynti on oikeus, eikä kiusaajaa voi esim erottaa koulusta. 

Vierailija
29/34 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vauvapalstalle inisevä huoltaja ei sen vertaa veny, että laittaisi ipanansa uuteen kouluun. Palkinto täydellisestä kädettömyydestä tulee postissa.

Vierailija
30/34 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää...mutta toisaalta ei haukku haavaa tee eli käsiksi eivät uskalla käydä.Täytyisi olla välittämättä. Ei niidenkään elämä ole  hyvää, kärsivät siitä, lähtivät kiusaamiseen mukaan jonkun aloitteesta eli alistuvat. 

Vierailija
31/34 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos viesteistä. Olen antanut nuoren jäädä kotiin, koska olen samaa mieltä siitä että kenenkään ei tulisi kokea kiusaamista työpaikallaan. Rikosilmoituksia olen kiusaajista tehnyt, kuten myös lastensuojeluilmoituksia. Nämä eivät ole johtaneet yhtään mihinkään. Rikosilmoitukset menee suoraan roskiin poliisin pöydältä. Lasu on voimaton myöskin. Muutto vaatisi sellaisia resursseja ja rahoja joita minulla ei tällä hetkellä ole. Jotain muuta on löydyttävä että tuo hirveä peruskoulu saadaan suoritettua. 

Ap

Koulu on julkinen yhteiskunnan rahoittama ja kaikkien pitää voida siellä opiskella. Kotiin jääminen on huono valinta.

Vierailija
32/34 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiusaajista tehty lasu?KIUSAAJAT VAIHTAA KOULUA!!!! EI KIUSATTU.

Vierailija
33/34 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu iäkäs naapuri, joka pissittää ja kakittaa pikku koiraansa meidän pihan reunaan. Mutta siitä on oltava välittämättä, vaikka se jurppii todella paljon.  Pitää odottaa, ennemmin  tai myöhemmin asia ratkeaa hänen vahingokseen, itsestään.

Vierailija
34/34 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koulu on julkinen yhteiskunnan rahoittama ja kaikkien pitää voida siellä opiskella. Kotiin jääminen on huono valinta.

Minkäs teet kun koulu on näiden matuhirviöiden vallassa. Jos tuohon opettajat puuttuvat, heidän kimppuunsa hyökkäävät tietyn puolueen kannattajat huutaen razizmia ja taas ollaan A-studiossa. Olen pahoillani ap, että lapsesi on tämän hirvittävän nykyajan uhri. Ja olen pahoillani kaikkien näiden viattomien suomalaislasten puolesta, jotka joutuvat kärsimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi