Omituisin syy, jolla sinut on jätetty?
Minulla se oli, kun nainen sanoi ettei jaksa arkea, kun hermosto on ylivirittynyt suhteesta kanssani. Kyllähän suhde oli intohimoinen ja kiihkeä, mutta itse sain siitä ainoastaan voimia ja tunsin olevani jälleen mies. Harvoin on harmittanut niin paljon kuin silloin, kun nainen jätti minut. Ja se tuntuu pahalta vieläkin, vaikka tapahtuneesta on pian vuosi.
M53
Kommentit (12)
No ihmiset noin yleensäkin kokee asiat hyvinkin eri tavalla. Et sinä voi määritellä, milloin toinen esim. väsyy tai muutenkin kokee asiat/ tilanteet. Tietysti harmittaa, mutta et voi vaatia siltä toiselta jotain mitä hän ei jostain syystä kykene tai halua antaa. Voihan olla, että häneen vaikutti suhteenne lisäksi muutkin arkeen liittyvät tms. asiat. Vaikkapa työ/ sen puute, muut ihmissuhteet yms. Ja ihan jo se, että ihmiset ovat eri luonteisia, eri tavalla vahvoja/ heikkoja jossain yms.
Olitko koko ajan vaatimassa häneltä huomiota ja aikaa itsellesi? Annoitko tasavertaisesti niitä hänelle? Oma eksäni teki tässä pahan virheen, jonka lisäksi loukkasi/ arvosteli minua lähes jatkuvasti. Miksiköhän onkaan ex?
Ap, ymmärrän naisen kannan. Jotkut suhteet eivät vain sovi arkeen. Liikaa draamaa ja liikaa tunnekuohua. Ei sellaisia asioita, jotka toimivat oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Olitko koko ajan vaatimassa häneltä huomiota ja aikaa itsellesi? Annoitko tasavertaisesti niitä hänelle? Oma eksäni teki tässä pahan virheen, jonka lisäksi loukkasi/ arvosteli minua lähes jatkuvasti. Miksiköhän onkaan ex?
Koko ajan ei ehkä kuvaa sitä tilannetta, että hänellä oli aikaa ja jaksamista ehkä kerran viikossa. Lapset olivat jo aikuisuuden kynnyksellä ja meillä välimatkaa toistemme luokse alle 10 km. Kai se vaan oli priorisointia. Silloin kun olimme yhdessä, niin suuri osa ajasta kului lakanoissa peuhaten. Seksi toimi loistavasti kummankin mielestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Iso penis
On kyl aika paha.
Eukko löysi jostain isomunaisen äijän sinun tilalle.
Minua ei ole koskaan jätetty. Olen vaan niin hyvä tyyppi että jos joku minuun tutustuu tarpeeksi hyvin niin ei se minua jätä. N50+
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole koskaan jätetty. Olen vaan niin hyvä tyyppi että jos joku minuun tutustuu tarpeeksi hyvin niin ei se minua jätä. N50+
Niin minäkin luulin itsestäni. Mutta kuten aloituksessa totesin, niin minusta syy oli omituinen tai sitten minulle ei kerrottu kaikkea. Sanoin kyllä jossain vaiheessa, että tutustummekohan ikinä kunnolla tällä tahdilla. Exän tunsin aika hyvin, kun asuimme yli 25 vuotta samassa taloudessa.
Ap
Naiset vaan eivät usein tiedä, mitä haluavat. Kakkua ei kuitenkaan voi samaan aikaan syödä ja säästää. Minutkin vampattiin ensin puoliväkisin, kunnes alkuihastus laantui reilun vuoden päästä. Olin kolmas mies samassa jatkumossa viimeisten viiden vuoden kuluessa. Lasten isän kanssa olivat kuitenkin yhdessä yli 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaan eivät usein tiedä, mitä haluavat. Kakkua ei kuitenkaan voi samaan aikaan syödä ja säästää. Minutkin vampattiin ensin puoliväkisin, kunnes alkuihastus laantui reilun vuoden päästä. Olin kolmas mies samassa jatkumossa viimeisten viiden vuoden kuluessa. Lasten isän kanssa olivat kuitenkin yhdessä yli 20 vuotta.
Niin, eli tuo nainen ei enää halua mitään pitkää suhdetta, vaan nauttia rennosti lyhyemmistä tapailuista ja ihastuksen tunteista nyt kun on siihen vapaa. Ei kovin vaikea tajuta. Mutta yhy yhy kun naiset eivät ikinä tiedä mitä haluavat, kun eivät halua minua! :D
Muutenkin vähän hassu keskustelu, kai jokainen saa lopettaa suhteen tai tapailun ihan mistä syystä vaan, jos se ei itselle tunnu oikealta. Mitä sitä arvostelemaan ja ihmettelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso penis
On kyl aika paha.
Eukko löysi jostain isomunaisen äijän sinun tilalle.
Miehen logiikka ei petä koskaan....
Raha on se yleisin syy. Naisen mielestä miehellä pitää olla rahaa niin paljon, että hänelle on yksi ja sama mihin se kuluu tai ainakaan ei millään tavalla saa kontrolloida sitä mihin se raha käytetään jos se on pois naisen viikottain vaihtuvien mielihalujen täyttämisestä.
Iso penis