Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla epäillään jotain sairautta, miten reagoit?

Vierailija
24.02.2026 |

Puhutaan nyt melko vakavista, tai vakavista sairauksista. Lääkäri alkaa sellaista sinulla epäillä, ja odotat tutkimuksia/ tuloksia.

Otatko täysin lungisti, et mieti etkä hermoile ennen kuin asia ratkeaa?

Suljetko ikävät mahdollisuudet pois mielestä, et missään nimessä googlettele, hoet että mitään vakavaa ei ole?

Vai googletat ja selvität jo etukäteen?

Minulle tuli tämä tilanne eilen. Olin hieman hermona ja mies kielsi googlettelemasta. Mutta ei, ei sovi minulle. Minun täytyy tietää vaihtoehdot, mistä voi olla kyse ja mitä seuraa jos on siitä, tästä tai tuosta kyse. Miten tuota hoidetaan, tai tätä. Vasta kun olin ne kaikki selvittänyt ja lukenut, pystyin rauhoittumaan. Nyt voin odottaa tuloksia rennommin. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermoilen heti, yöunet menee. En voi itselleni mitään.

Vierailija
2/6 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn rauhallisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin mutten hermoile. Ei sille mitään voi hermoilemalla tehdä. 

Vierailija
4/6 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletan oireet ja olen tyytyväinen jos pääsen samaan päätelmään kuin lääkärit. Lääkäri oli vähän hämmentynyt kun kerhoi että minulla on leukemia ja totesin että hah, arvasin oikein. Olen rauhallinen kun tiedän mikä vaivaa, en tykkää epävarmuudesta.

Vierailija
5/6 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistun helvetisti koska kaiken jälkeen mitä olen kokenut, luotto terveydenhuoltoon on pyöreä nolla, en luota siihen ettei hoitoa tyritä pahasti jos jotain vakavaa löytyy.

Vierailija
6/6 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kyllä yöunet, kun alettiin tutkia Parkinsonin taudin mahdollisuutta. Ei ollut, mutta ehti siinä monta kertaa tuloksia odotellessa miettimään, millaista isoisän elämä sen taudin kanssa loppuvaiheissaan oli. Nykyään varmaan on parempia lääkkeitä, mutta silti.

Rintasyöpädiagnoosiin suhtauduin rauhallisesti, koska syöpä havaittiin hyvin varhaisvaiheessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän