Jos matkustan kahden alle 2 v. kanssa Finnairilla, miten toimin??? Apuja!
Eli yksi aikuinen kahden alle 2 v. kanssa. Miten menee lippujen hinnat ja paikkapolitiikka? Yritin jonottaa Finnairin asiakaspalveluun, mutta luovutin. Tietääkö joku? Kiitos.
Kommentit (7)
Sun on pakko ostaa vanhemmalle lapselle oma paikka ja maksaa siitä lapsen hinta, joka on kai 80% aikuisen hinnasta.
toiselle pitäs olla kans aikuinen mukana. Onkohan Finnairilla baby baskettia? mä oon menny kerran British Airwaysillä vauvan ja 1,5vuotiaan kans, 1,5v on liian pieni istuun itsekseen penkillä, lentoemäntä otti hänet syliinsä. en tiedä onnistuuko Finnairilla, tuskin...
Niin mä sääntöjä lukemalla arvelinkin, että vanhemmalle pitää ostaa paikka. Onko teillä vastanneilla kokemusta vai oletteko myös lukeneet sääntöjä?
miehesi on kerrallaan Dubaissa töissä? Miten usein näette ja onko sinulla verkosto kotona kunnossa?
Kotimaan lennoilla lienee samoin kuin ulkomaan lennoilla?
Aikaisempi ulkomaankomennus suuntautui Filippiineille, ja siellä olin mukana lasten kanssa. Mukana olin myös Malesiassa, Turkissa ja Yhdysvalloissa. Nyt nautin elämästä Suomessa, ja tukiverkosto on kunnossa (molemmat isovanhemmat lähellä, esikoisella osa-aikainen hoitopaikka). Seuraavalle komennukselle mieheni lähtee varmaan ensi vuoden alussa, sen pitäisi suuntautua Keski-Eurooppaan, ja sinne menemme koko perhe.
Olen käynyt Dubaissa lasten kanssa 4 kertaa, plus yksi reissu jossa appivanhemmat olivat mukana. Mieheni on käynyt Suomessa kaksi kertaa tämän komennuksen aikana.
Vierailija:
miehesi on kerrallaan Dubaissa töissä? Miten usein näette ja onko sinulla verkosto kotona kunnossa?
Osta siis suosiolla toinenkin paikka, et millään kyllä pysty olemaan kumpikin sylissä koko matkaa.