Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sotender

Vierailija
24.02.2026 |

Kokemuksia ja mielipiteitä sosiaalialan sotender sovelluksesta. Plussat ja rehelliset miinukset. Miten voisi kehittää lisää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta aloittelemassa kyseisen sovelluksen käyttöä.  Kertokaahan kokemuksia,  jos esim. varaa vuoron, saako hyväksynnän yleensä nopeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/12 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovellus vaikuttaa toimivalta..

Vierailija
5/12 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullukkaan. Joku keikkavuoro sovellusko?

Vierailija
6/12 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullukkaan. Joku keikkavuoro sovellusko?

Joo, monilla hyvinvointialueilla käytössä sotepuolen keikkoihin ja sijaisuuksiin.

Vierailija
7/12 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vain, että sovelluksen kehittäjä Markku Sotender oli matematiikan opettajani yläasteella Kiuruvedellä. Paljon on ehtinyt, kun oli jo silloin käsittääkseni lähempänä viittäkymppiä.

Vierailija
8/12 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
9/12 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
10/12 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta aloittelemassa kyseisen sovelluksen käyttöä.  Kertokaahan kokemuksia,  jos esim. varaa vuoron, saako hyväksynnän yleensä nopeasti?

Eri hyvinvointialueet käyttävät Sotenderia eri tavoin. Toisilla vuoroon voi ilmottautua ja hva valitsee tekijän sitten noista myöhemmin. Toisilla taas tiedät heti vuoron varauksen jälkeen, että vuoro on sinun.

Vierailija
11/12 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotender sovellus jakaa mielipiteitä. Hirveän stressaavaa se on sille joka on esim. Iltavuorossa ja jos joku uus tyyppi varaa vuoron joka ei ole käyny koskaan edes talossa, ei tiedä paikasta mitään. Kuka sen perehdyttää käytäntöihin?  Iltavuorossa tehdään töitä kaksin ja jos siitä kahdesta se toinen on uusi niin kyllä mieluummin tekisin itse yksin sen vuoron kun ottaisin jonkun jolle pitää koko ajan selittää.

Vierailija
12/12 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotender sovellus jakaa mielipiteitä. Hirveän stressaavaa se on sille joka on esim. Iltavuorossa ja jos joku uus tyyppi varaa vuoron joka ei ole käyny koskaan edes talossa, ei tiedä paikasta mitään. Kuka sen perehdyttää käytäntöihin?  Iltavuorossa tehdään töitä kaksin ja jos siitä kahdesta se toinen on uusi niin kyllä mieluummin tekisin itse yksin sen vuoron kun ottaisin jonkun jolle pitää koko ajan selittää.

Edelliselle kommentoijalle: näyttäisi, että vuoroon voi lisätä vaatimuksen kokemuksesta yksikössä työskentelystä.   Jos siis Sotender on samalla tavalla käytettävissä eri hvalueilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi