Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL

Vierailija
24.02.2026 |

The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.

The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html

The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (242)

Vierailija
61/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en halua, että pudotetaan vanha nainen." :D

Vierailija
62/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää HUUTAA?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi naurattaa kun joku naisista tuumasi  46 vuotias Tiina on vanhempi nainen. Kun se jaksaminen ja kunto ei ole verrannollinen ikään. 
On rapakuntoisia nuoria ja huippukuntoisia ikäkkäämpiä ihmisiä.

Ja 46-vuotias ei ole mitenkään vanha. :D

Vierailija
64/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hankalaa kun käy pissattaa ja kakattamaan noiden vaatteiden kanssa. 

Vierailija
65/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt taas tajua tätä ideaa. Alussa Jasper sanoi että jos yksikään tippuu niin rahapotista tippuu myös rahaa. Sitten tuotannon puolesta tuli kirje että pitää tiputtaa joku. Olenko ymmärtänyt jotain väärin?

Vierailija
66/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt taas tajua tätä ideaa. Alussa Jasper sanoi että jos yksikään tippuu niin rahapotista tippuu myös rahaa. Sitten tuotannon puolesta tuli kirje että pitää tiputtaa joku. Olenko ymmärtänyt jotain väärin?

Tämähän onkin silläkin tavalla pöljä, ettei se ole edes kilpailijoista kiinni, että rahaa lähtee. Koko pottia ei siis ole edes teoriassa mahdollista viedä huipulle.

Vierailija
67/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois ollut hyvä, ettei se vanhin miehistä olisi antanut niitä rahoja muille kannettavaksi. Oli liian kiltti. 

Ymmärsi ettei jaksa ja varmaan tiputetaan. Halusi antaa rahat muille eikä ollut kusipää niin kuin sinä taidat olla. 

Vierailija
68/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miesten deittivalmentaja??  Anna mun kaikki kestää  ::::::DDDDDDDD

Vierailija
69/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin minun katsominen loppui sitten tähän. Taas joku sateenkaarikiintiölässytys alkoi.

Ja heitä oli heti monta. En ymmärrä enää tätä menoa. 

Vierailija
70/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois ollut hyvä, ettei se vanhin miehistä olisi antanut niitä rahoja muille kannettavaksi. Oli liian kiltti. 

Kaikki ei ajattele niin, että jos minä en saa, niin et sinäkään saa. 

Vierailija
71/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä niitä homoja on.

Vierailija
72/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä suosikkina Tuomo, ehkä Tiina

Vierailija
73/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oikein hyvä retkiohjelma. Olen itse parikytkertaa tehnyt 4-8 pv. vaelluksia pohjoisessa/Saariselällä .

Rankkoja nousujanäyttä porukan matkaan sattuu. Itse en ehkä pystyisi ton porukan mukana.

Tollanen mua ihmetyttää, miksi kenelläkään ole apuna kävelysauvoja, tai ainakin yksi pidenpi keppi. Keppi on hyvä apu jyrkässä ylämäessä, saa lisäpotkua, kun jalat väsyy.

Minä käytin pitkää keppiä  jokien ylityksissä ja jotenkin karhu/susiturva.

Susilaumaa vastaan mulla on Uudenvuoden paukkuja. 

Karhun olen nähnyt kolmasti. Lähin pentu n. 10m. päässä. Äitikarhun näin edellisenäpäivänä.

Olen 77v äijä. Nyt olenreisimurtuman takia sairaana.

Keväällä olisi tarkoitus kokeilla miten se vaellus sujuu, vai sujuuko ollenkaan.

Toivon kaikille retkeiliöille mukavia reissuja.    t. PERA

Vierailija
74/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miesten deittivalmentaja??  Anna mun kaikki kestää  ::::::DDDDDDDD

Tälle on kyllä markkinarakoa Suomessa. 

Vierailija
75/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt ihan eri kuin vaellus. Tässä kiivetään etupäässä vuorta ylöspäin kokoajan ja välillä on jotain järkkyjä heiluvia riippuportaita, joita pitkin kavutaan rinkat selässä pystysuoraa vuorenrinnettä ylös, tai ylitetään koski kymmenien metrien korkeudessa vaappuvaa, lonksuvaa puupalikkasiltaa pitkin. 

Vierailija
76/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks noiden täytyy huutaa ja elämöidä ihan koko ajan? Varsinkin tuo fyssarinainen. 

Vierailija
77/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää kun pitää koko ajan katsoa tätä äänettömällä tuon karsean kirkumisen ja huutamisen takia 😠

Vierailija
78/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistoja porukasta tapahtuu eri tavoin. Joku voi luovuttaa. Tai vuorenvartija voi määrätä, että yhden porukasta on lähdettävä (muiden päätöksellä tai kilpailun perusteella). Näissä tapauksissa porukka menettää ko kilpailijan oman osuuden rahoista ja yhteisiä rahoja, jos kilpailijalla on niitä poistamishetkellä. Parin etapin välein on leirejä, jossa on majoitusta ja muonitusta. Leirin päätteeksi kilpailijat äänestävät yhden pois. Tämä luovuttaa osansa rahoista yhteiskassaan.

Vierailija
79/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhimmasta päästä aletaan tiputtamaan väkeä pois. Nuoret liittoutuu keskenään. Varsinainen hyvän mielen ohjelma. 

Aina sama kaava. Tähänkin tuotantoyhtiö voisi vaikuttaa erilaisilla juonenkänteillä, säännöillä tai ihan vaan sillä, että ohjelman kilpailijoista enemmistö olisi 40-60-vuotiaita ja parikymppiset influensserit yms olisivat selvässä vähemmistössä. 

Nythän poisto tapahtui kilpailun perusteella: yksi kolmesta huonokuntoisimmasta. Vanhin sattui olemaan huonokuntoisin. 

Vierailija
80/242 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa tolta sh:lta sanoa vanhaksi reilu nelikymppistä naista. Itsekin oli kuitenkin jo 25v, että luulisi tuon ikäisenä olevan järkeä päässä ja käytöstapoja.