The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL
The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.
The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html
The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3383)
Vierailija kirjoitti:
Seikkailu urheilija siis tipahti? Seuraavaksi savenvalaja ja pullukka poika.
Ai haluat antaa enkkusuomi elämämkoulunarkille rahat🤣🤣🤣
Eikö se riitä että yhteiskunta paapoo jo ihan tarpeeksi kaiken maailman elämänkoululaisia ja narkkeja( ja silti söisivät asiansa), mutta näköjään löytyy niitä paapojia täälläkin...
Vierailija kirjoitti:
Kuka se seikkailu urheilija oli, Tiinako.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne saa sitä lexia sieltä pois. Mielestäni on karseen ärsyttävän oloinen ihminen.
Tosi karmea tyyppi on tämä puolinigerialainen. Suomen kielikin vielä hakusessa, vaikka täällä syntynyt ja asunut. Ei taida olla penaalin terävin kynä eikä mitään koulutusta ja sivistystä. Kielen käyttö Royta kohtaan näytti sen. Vehkeillä ja kieroilla kyllä osaa ja outo hymy kasvoilla, kun saa jotakin ikävää aikaiseksi....
Vierailija kirjoitti:
Tosi karmea tyyppi on tämä puolinigerialainen. Suomen kielikin vielä hakusessa, vaikka täällä syntynyt ja asunut. Ei taida olla penaalin terävin kynä eikä mitään koulutusta ja sivistystä. Kielen käyttö Royta kohtaan näytti sen. Vehkeillä ja kieroilla kyllä osaa ja outo hymy kasvoilla, kun saa jotakin ikävää aikaiseksi....
Katsoin ohjelmaa ja Lexin ammatti on. Multimedia-freelancer. Kylläpä on pitänyt erikoisen ammatin itselleen keksiä, että oikein multimedia ja freelancer. Liekö tuolla osaamista edes ammatissa vaadittavien ohjelmistojen perusosaamiseen.
En jaksa lukea koko ketjua, mutta onkohan Venlalla kilpirauhasen kanssa ongelmaa, kun kaulassa näytti olevan huolestuttava turvotusrengas
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, mutta onkohan Venlalla kilpirauhasen kanssa ongelmaa, kun kaulassa näytti olevan huolestuttava turvotusrengas
Juu... Huomasin saman🤔
Siis niin huutoa!! EI kukaan voi katsoa, ja miksi?
Miksi tuotanto palkkaa sinne narkkeja ym.. eikö vois tehdä oikeeta sarjaa?
Ja taas suolakurkku keisari halusi päästä vähällä. Pietari kerkesi lähimmälle savumerkille ni pyysi Pietaria juoksee toiselle että saa itse lähimmän. Lexistä taas huomasi hyvin miten käsittelee pettymystään... Ihan kiva jakso kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
On outoa että kieli hakusessa kun asunut Suomessa( veronmaksajien rahoilla )ilmeisesti koko elämänsä
Kannattaisiko Lexin kokeilla vaihtaa elämäntyyliä ettei paska elämä jatku... Selvästi energiaa, kuntoa, ja ulospäin suuntautunut niin varmasti saisi töitä. Tuli ihan sellainen olo että on sotkeutunut johonkin.
Toi Milla on kyllä niin ärsyttävä, vääntää itkua puhuessaan, narisee ja vetää sääliä. Ja rakastaa niin paljon kaikkia, oksettavaa tekopyhyyttä. Omaa persettään ajattelee niin kuin kaikki muutkin.
Mä niin toivon että Milla saa lähtöpassit. En tajua miten se on tuolla kärkikahinoissa. Pietari vaikuttaa ihanalta tyypiltä mutta sitä vaan alusta asti jaksaa mollata. Milla jotenkin itseriittoinen persoona… minä minä
Milla on kyllä malliesimerkki ihmisestä, joka aina hymyilee herttaisesti ja esiintyy ystävällisenä ja empaattisena, mutta on sisältä täyttä myrkkyä. Joonaksen kanssa porukan feikeimmät tyypit. Lexi on sentään ihan rehellisesti veemäinen eikä yritä esittää mitään muuta, joten mieluummin soisin voiton vaikka hänelle kuin tuolle kaksikolle.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin toivon että Milla saa lähtöpassit. En tajua miten se on tuolla kärkikahinoissa. Pietari vaikuttaa ihanalta tyypiltä mutta sitä vaan alusta asti jaksaa mollata. Milla jotenkin itseriittoinen persoona… minä minä
Milla on pers''n nuolija, yrittää hakea säälipisteitä.
On siinä nyt sitten voittajaporukka,ainoa noista on Pietari jonka halusin nähdä lopussa mutta nuo kolme muuta,huh.Ja vielä jaksaa puutarhatonttu päästä siivellä vuorelle,käski Pietarin mennä kauemmalle savulle ja itse ottaa sen savun minne myös Pietari tuli.Olivatko samaan aikaan vai Pietari hieman ennen mutta näin vaan taas puutarhatonttu pääsi eteenpäin tekemättä mitään koko reissun aikana.
Miksi porukka sanoo tuolla Joonas on rehellinen ? Mies ei ole sitä todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Silti koko ajan syytti Pietaria että älä paina mua, itse puutarhatontulla ei kunto kestänyt.
Siinähän piti painaa, olla kuin A-kirjain, ei muuten onnistu. Mutta Joonaksella ei löytynyt pitoa keskikehon lihaksissa.