The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL
The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.
The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html
The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2655)
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut hyvä nähdä, miten Miiska, Tuomo, Leevi, Roy ja Jacky olisivat selvinneet tuon köysisillan yli. Nyt näytti vain Tiinalla ja Pietarilla olevan siihen edellytyksiä mutta parit eivät hallinneet hommaa, ja paljon rahaa paloi. Hyvä että kuntoakin testataan, eikä juonittelu ratkaise kaikkea.
Joo, kyllä nuo tehtävät on etukäteen testattu niin, että hyväkuntoisten pitäisi niistä selvitä. Mutta jos ei ole keskikropan lihaksissa pitoa niin tasapaino menee.
Vierailija kirjoitti:
Jakso 11,kerrankin oikea pudotus!Joonaksen kirjeille nauroin vedet silmissä,oli tosi hauskoja.
Onko siellä nyt taasen luettu jotain nyyhkykirjeitä? Muutama päivä/viikko ollaan erossa perheestä, niin kova rääkyminen ja koti-ikävä🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakso 11,kerrankin oikea pudotus!Joonaksen kirjeille nauroin vedet silmissä,oli tosi hauskoja.
Onko siellä nyt taasen luettu jotain nyyhkykirjeitä? Muutama päivä/viikko ollaan erossa perheestä, niin kova rääkyminen ja koti-ikävä🤦
Kyllä, jakso Vollotus, olkaa hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lexi kertoi että jos putoo nyt niin hänen paska elämä vaan jatkuu. Aivan... Eikö kannattaisi mennä ihan oikeisiin töihin ja velkasaneeraukseen, ja lopettaa noi amsterdami haaveet, jos haluaa elämänsä kuntoon.
Lexin naama on sennäköinen, että on ollut takana aika railakas elämä ja sellainen, että ei ole tarvinnut huolta kantaa huomisesta.
Aika kevyesti kertoo, että jättänyt asiansa ja laskunsa hoitamatta ja nyt olis pakko pakko pakko voittaa, että saisi ulosottojaan maksetuksi. Ei erityisesti herätä sympatiaoita noi jutut.
Hyvä Pietari 🙂 Sanoit oikein Tiinasta.
Kirjeet kotoa ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei tuo lisäarvoa ohjelmaan.
Aika jännä sattuma kun täällä ihmiset puhuvat Lexin polttelevan pilveä, ja sitten hän itse kertoo haluavansa lähtee Amsterdamiin opiskelemaan. Miksi juuri sinne kun musiikkialasta kyse...
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä sattuma kun täällä ihmiset puhuvat Lexin polttelevan pilveä, ja sitten hän itse kertoo haluavansa lähtee Amsterdamiin opiskelemaan. Miksi juuri sinne kun musiikkialasta kyse...
Siellä on mukavia kahviloita. Tosin ei niistä kahvia taida saada. Meitä varoitettiin niistä aikoinaan, kun olin siellä matkoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jakso Vollotus, olkaa hyvät.
Kelasin yli, ei pysty.
Ei kykene katomaan tätä kirje-episodia. Nyyh, nyyh! Vollottaan, kun on oltu erossa kohta kaksi viikkoa. Yhyy, yhyy...
Joonas on lempeä, kiltti, ystävällinen.-Joonas itse kertoo
Joonas tahtoo olla naisten kanssa. Joonas ei tykkää miehistä.- Joonas itse kertoo
Joonas on oppinut olemaan ulkona.- Joonas itse kertoo
Joonas pakkaa reput ja lähtee lasten kanssa ulkoiemaan. - Joonas itse kertoo
Tuon parran ja silmälasien alta ei näy mitää ilmeitä. Kuuluu vain kummallinen nariseva ääni.
Toivottavasti seuraava pudotus olisi jokin tehtävä, jokin sellainen missä tarvitaan fyysistä kuntoa ja älykkyyttä. Lexihän painaa vielä kun aropupu mutta keskittyminen älylliseen tehtävää voisi tuottaa viivästyksen. Opelta taas kunto loppuisi ja rillit menisivät huuruun niin todennäköisesti Pietari olisi varmasti huipulla.
Joonas the suolakurkkumies. Hitto pystynköhän syömään enään suolakurkkuja ilman että tämä kaveri piirtyy mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti rahapotista ei jää jäljelle mitään
Totta. Tikkarit suuhun ja kotiin. Rahat voisi käyttää johkin järkevään. Esim vähävaraisten partio toimintaan.
Kiusaamisen ehkäisemistyöhön ja Mieli ry:lle saisi lahjoittaa, kyllä tästä ohjelmasta sen verran on saanut kylmiä väreitä ja epäuskoa, että aikuiset ihmiset voivat olla noin törkeitä.
Älä jaksa.
Ihan normaali kisa tämä on ollut.
Koville on teitä toksisia ihmisiä ottanut nuorten miesten pudottaminen alkumetreillä ja se, etteivät he ilman meriittejä saaneetkaan jatkaa vaan muu ryhmä pisti matkalle pisteen.
Ymmärtämättä oikeastaan mitään täällä rääkyy lössi jonkun kiusaamisen jne nimeen, mutta eihän siitä ole ollut kyse.
Vierailija kirjoitti:
Joonas the suolakurkkumies. Hitto pystynköhän syömään enään suolakurkkuja ilman että tämä kaveri piirtyy mieleen.
Entä sitten se, että kun Joonas hurahti täysillä kurkku projektinsa, hän ilmeisesti aloitti teettämällä teepaidan aiheesta. Koska hän lähtee aina täysillä.
Joonas kun niin herkkä... Paskanmarjat. Nynny se on, joka saannut kaiken periksi kiukuttelemalla ja itsesäälillä.