The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL
The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.
The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html
The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2434)
Kuka putosi uusimmassa + jaksossa, jos vain 6 on jäljellä? Venlako?
Kuulin luotettavalta taholta, ettei kukaan pääse huipulle ja vikat saa pitää vain oman summansa.. säännöt on rikottavaksi..
Ensimmäinen oikeus tapahtu kun Jack tippu jeeeeee.
Vierailija kirjoitti:
olis nyt laittaneet Joonaksen kiipeämään tuonne,huippu miehen.
Kolme porrasta olisi päässyt, sitten vessaan ........
semmosta luetettavaa ei Suomesta löydy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olis nyt laittaneet Joonaksen kiipeämään tuonne,huippu miehen.
Kolme porrasta olisi päässyt, sitten vessaan ........
Möhömaha Joonas ei tuonne olisi pystynyt kiipeämään. Sen sijaan juonitteli Pietarin kiipeämään. Joonaksen kyvyt tuolla retkellä on juonitella ja valehdella naisten selän takana. Oli kyllä hyvin hiljaista miestä, kun arvottiin "mökille" kiipeämistä. Seisoi tuppisuuna naisten selän takana.
Tuo kiljuva naislauma on päässyt kuin koirat veräjästä, vaikeisiin paikkoihin laitetaan aina miehet hoitamaan homma. Ja naiset yhteen ääneen huutavat (kuten Alexandra tänään) "kyl mä nään, kyl mä nään" . Siis että Jacky ja Pietari sinne vaan kallionseinämälle. Kaiken lisäksi tämänkin takan on tuo ilkeistä juonittelijoista pahin, Joonas. Ällöttävää.
Ja näistä kukaan ei todellakaan ole ansainnut euroakaan!
Holtiton, täysin hallitsematon huutaminen alkaa olla jo sitä luokkaa että on pakko ihmetellä onko noilla kaikki palikat päässä kohdillaan. Mikä pahinta, huonoin ja turhin sakki näyttää tässä realityssä pääsevän pisimmälle.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, illan jakso alkoi. Jännittävää taas seurata Kaarinan oman soijaranteen seikkailuja, Joonakselle kun tuo luonto on on parkkialueen reunalta alkava alue mihin asfaltti loppuu. Huimaa eräheittäytymistä!
Loppuu viereiseen pyörätiehen.
Onhan aivan hullua, että kiipeää suoraa kalliota ja sitten putoaa pois pelistä.
Muut möhöt makaa alhaalla teltoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mimimimimimimimimimimimimimimimimimimimimimi....mi! Kylläpä helpotti
Tämähän onkin hyvä hokema, kun veetuttaa.hoke, hoke vaan milimimimimimi ja räpsyttää sormiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi Lexi käy kyllä kaikilla... Oisko kaksisuuntainen, adhd tai add? Sata lasissa menee eikä ajattele yhtään aiheuttaako oma toimintansa pahaa mieltä. Pysähtyisi edes hetkeksi ja oikeesti hiljaa ajattelis mitä ympärillä tapahtuu.
Aleksanterin tiktokia katselin ja on kyllä hirveää huutamista. Vi**u on joka toinen sana sinne finenglannin sekaan. Olisipa oppinut siitä retkestä jotain. "Mää oon vain niin greitti tyyppi. Mää oon vain best... Leikkauksella pilattu meidän fine juttu. Tuotanto pilannut... Mua ahdistaa..
En ole huutaja..."
Tik tokin pätkissä huutaa, kiroaa, kiljuminen.
Vanha kunnon tuotannon vika...ei uskalla katsoa peiliin kun sieltä vastaan tuijottaa järkyttävän kokoinen mulukku
Kyllä tänäänki kuului sadattamista.. Kirosanat *peitettiin" ettei pienimmät katsojat saa hyvää mallia aikuisen mallikkaasta kielenkäytöstä.
Mä en jaksa noita akkoja, siis naisia ja Joonasta 😱🤮🤬
On kyl tullu ikävä Royta ja Leeviä. Toi jäljellä oleva juonitteleva koulukiusaajien ja kiljukaulojen lauma on perseestä.
Jasper kiivetköön sinne vuorelle yksin ja jättäköön tuon räkänokkalauman vuoren juurelle ruikuttamaan.
Jakso 10 oli niin tylsä ja pitkäveteinen. Olen silti päättänyt katsoa kauden loppuun, koska haluan tietää miten rahat jaetaan lopussa, jos jaetaan. Tämä jakso oli pelkkää lässytystä, valittamista ja sitä samaa kiljumista. Hyvä ryhmähenki mainittiin jaksossa monta kertaa, tietenkin jäljellä jääneiden mielestä...
Mitä jos tuolla vuorenrinteen kopissa tulee paskahätä? Tai miten kuselle?