Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ole ollenkaan halunnut seksiä raskauden aikana-pettääkö?

Vierailija
02.05.2007 |

Voiko mies olla selibaatissa NOIN KAUAN?

Raskausviikkoja nyt jo 34 eikä kertaakaan seksiä. Eipä sitä juuri ollut ekassakaan raskaudessa mutta sentään joskus! Nyt ei ollut kertaakaan. 4 ekaa kk voin pahoin ja olin haamu, siitä on alkanut lihominen, lihonut jo 30 kg ja vatsa revennyt raskausarpia täyteen ym. Viehättävä siis en ole.

Mietin vain et jaksaako mies todella olla uskollinen vai onkohan käynyt vieraissa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustan. Kyllikin kanssa olen usein nauttinut pieniä hetkiä ja purkanut paineita.

Vierailija
2/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon 13 ultran jälkeen ei yritystäkään,tosin ei muakaan huvittanut kauheesti,mutta ilman hellyyttäkin jäin. Mies joskus sanonut,että oli elämänsä pahin vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olet, mutta keskustelua ette harrasta??? Miten mahdollista?

Mahdollista tosin on että mies joko pelkää satuttavansa sua tai vauvaa.. Ei kiihotu muuttuneesta sinusta? Teillä on ehkä muuten jotain sotkussa (talous/työt)?

Ja sinä tietty hormoonihirviönä mietit ekana käykö toinen vieraissa... Just.

Vierailija
4/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistä, ettei miestä haluta raskaana oleva nainen. Lähinnä pelkäävät satuttavansa lasta.

Vierailija
5/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että mikäli mies ei kahteen viikkoon saa seksiä tai tyydytä itse itseään, niin luonto hoitaa homman (eli mies laukeaa unissaan). Eli kyllä se miehesi jotain asialle tekee, varmaan nyrkittää.

Vierailija
6/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vieläkään ole ollut vaikka lapsi jo 6vk, että silleen! Ukko käy vieraissa jos käy, eihän sille voi mitään. Uskoisin kuitenkin että on seurustellut sen Kyllikin kanssa nämä kuukaudet.