Mikä on viimeisin epäonnistunut ostoksesi?
Mä ostin erään suomalaisen halpamerkin karvojenpoistoainetta. Maksoi noin vitosen. Se ei irrottanut yhtäkään karvaa ja haisi jauhelihakastikkeelta. Heitin roskiin.
Kommentit (30)
DNA tv ja se boxi kaiuttimella
Äänen laatu aivan paska , ja Nelosen kanavat eivät näy, kun talossa on Elisan verkko
Vierailija kirjoitti:
Ylihinnoiteltu kallis lähikauppa.
Ostit siis kaupan. Hienoa!
Olisit keittänyt pastaa ja käyttänyt sitä jauhelihakastikkeelta haisevaa karvanpoistoainetta kastikkeena.
"kirppikseltä t-paita jossa kiva kuva painatus,liian pieni harmittaa. "
leikkaa se kuvio ja ompele toiseen paitaan.
Liian pieni takki silleen että läskiallit näkyy, liian pienet farkut koska s koko on liian pieni ja pitää laihtua ainakin 5 kg. Ihontiukka nahkatakki johon toivon myös laihtuvani ne 5 kg. Kaikki pidin koska olen niin lyhyt että oikea koko minulle on se s vaikka se nykyään ala-osista usein on m ja pitää laihduttaa jo terveydenkin takia. Ja mittasuhteet menee lyhyellä alle 165 cm pätkällä ja lyhytraajaisella persiilleen m koon vaatteissa
Vierailija kirjoitti:
Ylihinnoiteltu kallis lähikauppa.
Ostit lähikaupan?
merinokalsarit. reidestä liian tiukat, nilkan kohdalta lörpöt
Peniksen pidennin kiinasta. Nyt penikseni on poistettu ja olen tyttö.
Netistä punaiset puuvillahousut, tai oikeastaan farkut, joissa ei ole yhtään stretchiä. En yhtään ymmärrä tätä ekosuuntausta, jossa elastaania vähennetään ja vähennetään kankaista ja koskee erityisesti housuja. Paksut puuvillahousut täyttä peltiä nykyään. Ei tällainen leggings-ihminen niitä pysty käyttämään. Tuntuu, että jalat ei taivu ja jos istut, vyötärö niin alhaalla, että peppuviiva paistaa.
Niin niihin reunoihin? En. Se reunojen typerä malli konkretisoitui heti käytössä. Kuten myös kahvan tuntuma. Kuperaksi menemistä en osannut ennustaa, ei ole aiemmin pannuille käynyt niin.