Tukka rasvainen, finnejä...kumpi tuli?
Itse odotan kolmatta ja vielä ei tiedä kumpi on tulossa, siksi kysyn mielenkiinnosta kumpi tuli jos muistat raskausaikana pesseesi hiuksia joka päivä (vaikka ennen raskautta hiukset sädehtivät puhtaina vaikkei joka päivä pessytkään..), huomasit finnit selässä tai muualla (vaikket ennen kärsinyt finneistä juurikaan)?
Tyttären odotuksesta on jo melkein 6 vuotta joten en ihan muista miten silloin meni, poikaa odottaessani muistan selvästi hiusten nopean rasvoittumisen ja finnit, mutta lisäksi kiusana oli kunnon hienhaju, vaikken normaalisti hikoile enkä haise.. Vielä ei kainalot haise tällä kertaa.
Kommentit (8)
älyttömän rasvainen tukka ja naama muutenkin ja poika tuli. Sitä raskautta ennen mun tukka ei rasvoittunut vaikka olisin ollut viikon pesemättä... No nyt mun tukka muuttui taas niin ettei rasvoitu ja naamakin alkoi kuivuuttaan hilseilemään, en tiedä kumpi on tulossa. Kaikin puolin muutenkin tässä raskaudessa on ihan kaikki erilaiset oireet kuin edellisessä. Saa nähdä kumpi tulee =) Nyt rv 28+3
paha melkein akne puhkesi esikoista odottaessa ja hiukset yököttävän rasvaiset ja poika tuli. Nyt hiukset rasvaset mutta näppyjä ei onneksi näy vielä ainakaan....
Eli esikoinen oli tyttö ja koskaan ei ole iho ja hiukset olleet niin hyvässä kunnossa ja hehkuneet. Samoin on nyt taas käynyt ja ultrien mukaan toinen tyttö olisi tulossa.:)
Tuuli@ 36+0
Edellisessä raskaudessa hiukset oli hyvässä kunnossa enkä muista, että niitä olisi mitenkään rasvaisuuden takia pitänyt pestä useammin. Iho oli tosi hyvässä kunnossa, mulla kun oli ennen raskautta epäpuhtauksia ja finnejä kasvoissa. Samoin hiukset tulivat aivan luonnonkiharoiksi odotusaikana! Aikaisemmin olivat suorat...
Nyt odotan toista ja ennen kuin edes tein raskaustestin, hiukset rasvoittuivat heti pesun jälkeen. Pesen kuitenkin hiuksia kerran tai kahdesti päivässä likaisen työn takia.
Ja nyt naama ja kaula on täynnä finnejä. Olen miettinytkin, että olisikohan nyt poika tulossa ;)
Minulla on jokaista viittä odottaessa tukka rasvoittunut ja finnejä ollut mielettömästi mm selässä, vaikka normaalisti atoopikkona iho on kuiva eikä tukkakaan kauhean helposti rasvoitu. Minulla on kolme tyttöä ja kaksi poikaa, eipä ollut eroa rasvaisuustasossa noiden sukupuolien kanssa. Vaan nyt kuudetta odottaessa hiukset rasvoittuu vähemmän ja finnejäkin on vähemmän. Samoin kaikkia muita raskausoireita on todella vähän eli sattui vissiin tulemaan vaan tosi helppo raskaus tällä kertaa :-) Tämän kuutosen sukupuoli on vielä meille arvoitus (nyt 31 rvkoa). Minulla ei kyllä muutkaan uskomukset ole pitäneet paikkaansa noiden sukupuoliennustusten mukaan, esim kovinta makeanhimoa koin poikaa odottaessa, toista poikaa odottaessa koin kovinta suolaisen himoa. Vähän sama juttu kaikissa muissa uskomuksissa, tällä otoksella ovat menneet ihan ristiin rastiin, mutta pelkästään ihania lapsia on tullut :-)
Poikahan tuo esikoinen on ja naama kukki loppuraskaudessa aika kivasti :( muuten en juurikaan finnejä omista mut raskausaikana niitä ilmaantui. tukan rasvasuudesta en sitten tiedä...pesen yleensä joka toinen päivä muutenkin et en huomannut olisko siitä mitään poikkeavuutta ollut mut nuo FINNIT...yöks niitä kyl oli!!!lähtivät sitte jonku ajan kuluttua synnytyksestä onneks. no nyt tässä toisessa raskaudessa oon säästynyt vähemmällä naaman kukkimisella...MUTTA poika on ultran mukaan tulossa;) ja hiukset kyllä on ihan hyvässä kunnossa...ehkä jopa harvemmin tarttis pestä mitä yleensä mut muutaman finnin oon otsaani tai muualle naamaan saanut aina sillon tällön! saa nähä kukkiiko naama vielä näillä viimesillä viikoilla kuinka...:D
toymama 38+1
Eipä tästä näköjään oikein voi tehdä minkäänlaisia johtopäätöksiä sukupuolesta. Mene ultraan jos kiinnostaa. ;-)
Minulla tämä täsmäsi. Tyttöä kun odotin, iho kukki ihan valtavasti. Poikaa odottaessa naamasta hävisi lähes kokonaan finnit, vaikka niitä muuten onkin jonkun verran.