Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet miehen suostumaan kolmanteen lapseen jos ensin ollut sitä mieltä että ei...

Vierailija
02.05.2007 |

Vai onko niin ettette ole onnistuneet? Ja jos niin miten?

Meillä on kaksi lasta, toinen vasta ihan vauva, mutta miehen kanta on se että tässä ne ovat. Minä en ole varma, mutta mies on aivan ehdoton! En tiedä saisinko ikinä hänen päätä käännettyä ja ajankohtaistakaan se ei vielä ole, mutta silti mietin asiaa.

Meillä on kaksi poikaa ja haluisin vielä sitä tyttöäkin yrittää ;) (TOSIN MITÄÄN EI HAITTAISI VAIKKA LISÄÄ POIKIAKIN TULISI!!)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puolen vuoden päästä siitä olinkin jo raskaana.

Vierailija
2/10 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puolen vuoden päästä siitä olinkin jo raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut olla ihan hissuksiin ja sitten joskus kakkosen ollessa lähempänä kahta vuotta tiedustella uudelleen miehen kantaa asiaan. Luulen että saan hänet kyllä suostumaan sitten kun ollaan selvillä vesillä ja vauva-ajan rankkuus, ripulivaipat ja tuttipullorumba on vain kaukainen haalea muisto ;)

Vierailija
4/10 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapset olivat siinä.

Vierailija
5/10 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on viides työn alla!

Vierailija
6/10 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta sanoi että nämä sitten riittävät. Kun meille löytyi isompi asunto, piha ja kunnon auto, ehdotti itse kolmatta josta minä olin haaveillut koko ajan. Sanoi myös että kolmas sitten on viimeinen.

Nyt kolmas tuloillaan ja on miettinyt että ei kai siitä nyt haittaakaan olisi jos neljännenkin hankkisi mutta siihen saa jäädä. :D

Vierailija
7/10 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä lapsiluku oli täynnä, minä halusin kolmannen. Vuoden verran puhuin siitä, kuinka mielestäni tästä perheestä puuttuu vielä joku. Jossain vaiheessa täräytin, että " eihän siihen sua tarvita" ! Taisin loukatakin miestäni, vaikken sitä tosissani tarkoittanutkaan. Mietin jo eroakin, kun kerran olimme niin tärkeästä asiasta eri mieltä, mutta päätin yrittää lopulta päästä yli vauvahaaveestani. Vähän tämän päätökseni jälkeen mies sanoi, että voimme yrittää kolmatta lasta. Hiukan yli vuoden kuluttua siitä syntyi kuopuksemme, tyttö, ja nyt minäkin olen sitä mieltä, että perheemme on täysi.

Vierailija
8/10 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muissakin " hankinnoissa" ?

Vierailija
9/10 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän mies kuumeilee kolmatta, itselle riittää kaksi.

En tiedä mikä miehellä on. Alunperin oli sitä mieltä että yksi riittää, mutta nyt kun on kaksi, niin yhtäkkiä haluaakin kolme. Tai miksei neljäkin kuulemma.

Pahin vaan, että meillä ei ole kuin kumit ehkäisynä, ja kiusaus on suuri luottaa " varmoihin päiviin" , ja sehän tiedetään kuinka siinä käy, jo kaksi kertaa.

Vierailija
10/10 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se pitäisi olla yhteinen päätös jos lapsi hankitaan! Molempien pitäis sitä haluta eikä vain toisen!

Kiva kuulla että miehen mielipide on monilla muuttunut ajan myötä. täytyy siis antaa asian hautua... Itsekään en ole vielä varma haluanko todella kolmannenkin lapsen mutta mies on vaan ollut niin ehdoton että oikein pelottaa että mitä jos haluan todella...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi