Siirryn syömään kaurapuuroa 3x päivä
Raejuustoa sen verran että saa 1g/painokilo vuorokaudessa ja vihanneksia päälle, että saa vitamiinit. Mielipiteitä tästä dieetistä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mites pari kananmunaa kylkeen tuohon?
Ehkä muutamana päivänä viikossa kananmunan valkuainen raejuuston sijaan ja joskus harvoin myös keltuainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että ihminen kyllästyy ruokiin, ois muuten niin helppoa syödä samaa ruokaa päivästä toiseen.
Tollasella puurokuurilla kestäisin ehkä viikon, enkä pystyisi enää syömään pitkään aikaan puuroa.
Toiset kyllästyy nopeammin kuin toiset. Mä olen syönyt 1-2 puuroa päivittäin viikkojen ajan, ja samaten kukkakaali-peruna-tuorejuustokeittoa kuukausia. Mun ei tee yhtään pahaa, paitsi sitten jossain kohtaa tulee täysstoppi, joudun ehkä heittämään monta annosta ruokaa pakkasesta roskiin ja keksimään jonkun uuden ruoan, jota taas syön ikuisuuden.
Mistä tietää, kuuluuko ryhmään toiset vai toiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä muutamana päivänä viikossa kananmunan valkuainen raejuuston sijaan ja joskus harvoin myös keltuainen.
Kananmunassa on hivenaineita, vitamiineja, rasvahappoja ja proteiinia, melkein kaikkea, paitsi C-vitamiinia. Söisin kyllä joka päivä ainakin yhden, jos en söisi lihaa. Ja vaikka syönkin lihaa, syön joka päivä munia, niiden lähes täydellisen ravintoarvon vuoksi. Keltuaisessa ne aarteet on, ei valkuaisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kananmunassa on hivenaineita, vitamiineja, rasvahappoja ja proteiinia, melkein kaikkea, paitsi C-vitamiinia. Söisin kyllä joka päivä ainakin yhden, jos en söisi lihaa. Ja vaikka syönkin lihaa, syön joka päivä munia, niiden lähes täydellisen ravintoarvon vuoksi. Keltuaisessa ne aarteet on, ei valkuaisessa.
Proteiini on valkuaisessa.
Olis nälkä kokoajan jos pitäis kolmesti päivässä syödä puuroa...
Vierailija kirjoitti:
Olis nälkä kokoajan jos pitäis kolmesti päivässä syödä puuroa...
Ihmisellä on nälkä tai hänellä on lihaa.
Eikö täysjyväviljassa ole myös B3?