Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muut miehet huomannu samaa?

Vierailija
23.02.2026 |

Siis että tinderissä yhtäkkiä naiset hiljenee ilman syytä, alussa menee kaikki ok, miks naiset tekee tolleen löytääkö ne paremman miehen ja ei voi suoraa sanoa ettei kiinnosta?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut tuollaista, ihan kivoja naisia ja kivoja treffejä ollut. 

Vierailija
22/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää jutella ystävällisesti eikä viedä keskustelua seksiin. Seksin mainitseminen ennen tapaamista johtaa aina blokkaukseen. Ei saa olla epätoivoinen tai rasittava, ja pitää kysellä naiselta juttuja eikö vain puhua itsestään. Sitten pääsee treffeille. 

En tietenkään mainitse seksistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun hän meikkaa on kaunis ja mun tyyppiä

Vierailija
24/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ei vain sytytä ei kiinnosta sit itekki en kyl vastaa.

Vierailija
25/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää jutella ystävällisesti eikä viedä keskustelua seksiin. Seksin mainitseminen ennen tapaamista johtaa aina blokkaukseen. Ei saa olla epätoivoinen tai rasittava, ja pitää kysellä naiselta juttuja eikö vain puhua itsestään. Sitten pääsee treffeille. 

Väärin. Miehen pitää kertoa itsestään. Mitä helvetin kuulusteluja te naisille pidätte?  Te olette se, jonka pitää markkinoida itsensä. 

Vierailija
26/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu, painu helvettiin. Nainen meikkaa jos haluaa ja sinä sopeudut tai olet yksin. 

Vierailija
27/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tänää nainen laitto et tykkäs jostain mun jutuista sitten nyt kyselin mitä se tekee työkseen ei mitää vastausta ole tullut moniin tunteihin, tollasia naiset on.

No kai tästä opit ettei kannata alkaa heti kyselemään mitä teet työksesi.  

Ja muutenkin,  aika epätoivoiselta iilimadolta vaikutat kun odotat vastaista tunneissa. Naisella kun voi olla muutakin elämää kuin vastailla sinulle seknneissa. Odota nyt edes yksi vuorokausi ennen enempiä johtopäätelmiä ja koko naissukupuolen tuomitsemista.

Vierailija
28/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
29/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tänää nainen laitto et tykkäs jostain mun jutuista sitten nyt kyselin mitä se tekee työkseen ei mitää vastausta ole tullut moniin tunteihin, tollasia naiset on.

Ehkä kaikki eivät roiku luurillaan jatkuvasti?

Vierailija
30/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa on harvoja sanoja jotka tulkitaa kirjaimellisesti. Jos retoriikka ei ole hallussa et kykene tekemään tunteisiin vaikutusta. Se on peli jossa täytyy osata pelin säännöt ja osata pelata peliä. Kasvotusten kohtaaminen on paljon aidompi ja parempi miljöö tutustua. Siinä voi selventää ja täsmentää viestintää, lukea ilmeitä, äänenpainoja ja sävyjä, on varauksellisempi ja harkitumpi.

Vierailija
31/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peiliin katsomisen paikka. Yritä nähdä missä voisit petrata, siis kehittää itseäsi. 

Millä tavalla jos nainen ei vastaa ja ota yhteyttä ei ole kiinnostunut.

No silloin on jutuissa vikaa. Kokeilet seuraavan  kanssa hiukan eri tyylillä.

Vierailija
32/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku viisas mies on joskus sanonut että naisista ei ota pirukaan selvää.

Ei tarvi ottaakaan selvää. Pitää vaan sovittaa jutut niin että nainen tykkää. Siinä on hyvästä ja laaja-alaisesta yleissivistyksestä iso apu. Lisäksi tilannetajua ja huumoria. Ja kuuntele sitä naista. Kyselet siitä mistä nainen puhuu. Ei siitä mistä itse olet naisessa kiinnostunut, kuten että " mitä teet työksesi". Kun olet kiinnostunut naisesta ja hänen elämästään, hän kiinnostuu sinusta. Jos on kiinnostuakseen.

Vierailija
33/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peiliin katsomisen paikka. Yritä nähdä missä voisit petrata, siis kehittää itseäsi. 

Emmä jaksa roikkua jos ei kiinosta nii ei

Vierailija
34/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikki eivät roiku luurillaan jatkuvasti?

Ymmärrän mut kyl mä tunnen jo naiset.

Vierailija
35/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai tästä opit ettei kannata alkaa heti kyselemään mitä teet työksesi.  

Ja muutenkin,  aika epätoivoiselta iilimadolta vaikutat kun odotat vastaista tunneissa. Naisella kun voi olla muutakin elämää kuin vastailla sinulle seknneissa. Odota nyt edes yksi vuorokausi ennen enempiä johtopäätelmiä ja koko naissukupuolen tuomitsemista.

En osaa odottaa.

Vierailija
36/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu, painu helvettiin. Nainen meikkaa jos haluaa ja sinä sopeudut tai olet yksin. 

Tajuatko olen komea rumaa en huoli

Vierailija
37/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin sinun on tyydyttävä elämään ilman naista. Elämä on helppoa kun sen oikein oivaltaa. Keskityt nyt luomaan naisettoman elämäsi sellaiseksi että voit elää onnellisena ja tyytyväisenä

Vierailija
38/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitappa tänne ensimmäinen viestisi naiselle niin kerrotaan missä vika. Mutta on tuo asenteesi aika flekmaattinen.

Vierailija
39/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Allu muuttanu mieltäsi? Jokunen aika sitte piti olla lihavahko nainen joka käyttää nahkahousuja.

Ja ehkä ne naiset vaan vaistoaa että tolla on velkaa, huono auto,  alkoholiongelma, väkivaltainen ja jankkaava luonne, halveksuu naisia ja on valmis hakkaamaan kaikki jotka väittää tällaista. Huolimatta siitä että on nämä asiat itse kertonut tuhat kertaa..

Vierailija
40/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin sinun on tyydyttävä elämään ilman naista. Elämä on helppoa kun sen oikein oivaltaa. Keskityt nyt luomaan naisettoman elämäsi sellaiseksi että voit elää onnellisena ja tyytyväisenä

Ihan sama heido.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi