Raitis elämä on aitoa
Kommentit (41)
Karvas mantelista tehdään arsenikkiä . Sitä on ruuassa ja juomissa. Ylen TV sarjoissa jokaisessa myrkytetään ihmisiä ja lyödään päähän. Meidän verovaroin. Sopii miettiä sarjojen tekijöiden mielenterveys.
Vierailija kirjoitti:
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä.
Ja alkoholin juominen on pelkkää itsensä kusettamista.
Vierailija kirjoitti:
Elämä ilman päihteitä on vain olemassa olemista. Oikeaan elämään kuuluu myös nautintoja.
Ja minulle nuo nautinnot eivät ole päihteet.
ENNENKUIN laitat suuhusi Cheddar juustoa lue millä Cheddar värjätään oranssiksi. Ja kun kielet niitä öljyssä liotettuja sokerimunkkeja mieti mikä öljy niissä on ja paljonko rasvaa tarvit vuorokaudessa saati sokeria. Tai mistä se Ranskan perunoissa oleva pahan hajuinen öljy on kotoisin. SIINÄ SULLE RAITTIUTTA kun avaat lakritsapussin ja salmiakki . Vedät kofeiinit .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä ilman päihteitä on vain olemassa olemista. Oikeaan elämään kuuluu myös nautintoja.
Joka itsensä korottaa se alennetaan.
Sitten aloittaja on töissä myymässä olutta kaupan kassalla .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautintoja voi olla myös ilman päihteitä. Hermomyrkkyjen käyttö tuhoaa kehoa ja mieltä. Olemassaolo lyhentyy selvästi.
Tuskin täällä nyt kukaan hermomyrkkyjä käyttää, ja jokainen kyllä tajuaa että jos sellaisia kehoon lykkää niin aikas pikasesti kuolo korjaa. Alkossa ei edes myydä mitään hermomyrkkyjä, ne pitää hankkia muualta.
Humala on myrkytystila kun ihan tarkkoja ollaan. Jos ottaa liikaa niin henki lähtee.
Tottakai. Mutta ei se alkoholi mikään hermomyrkky ole.
On niitäkin uskontolahkoissa jotka ei tee työtä ja koko perhe on syönyt avustusruokia ikänsä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautintoja voi olla myös ilman päihteitä. Hermomyrkkyjen käyttö tuhoaa kehoa ja mieltä. Olemassaolo lyhentyy selvästi.
Minä olen kyllä aina miettinyt.
Miksi pakkomielle elää niin kauan kuin mahdollista?
Olen raitis ja syön terveellisesti, koska siitä tulee hyvä olo juuri tällä hetkellä. Ja olisihan se kurjaa saada jotain haittavaikutuksia, koska niiden kanssa sitten eletään.
Mutta jos kuolen ennen kuin täytän 50, eipä siinä mitään?
Kännissä taas on kiva vokotella naisia, jörniä, harrastaa ryhmä53ksiä ja muita vallattomuuksia, joita ei välttämättä selvänä kehtaa.
Kyllä sinun aivoissa on silti kemikaaleja, jotka vaikuttavat siihen mikä meno. Siihen se koko homma perustuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka itsensä korottaa se alennetaan.
Ei tässä olla ketään alentamassa eikä korottamassa.
Metanoli on myrkky mitä teollisuudessa käytetään. Etanoli on alkoholi mitä käytetään käsidesi ja shampoot kuin tuotetaan juotavaa alkoholia .
Kyllä teidän täytyy opiskella asioita ensin. Ihmisiä kuolee viruksiin ja bakteereihin kuin ylensyömiseen ja ruokamyrkytyksiin. Joka vuosi . Tartunta tauteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin täällä nyt kukaan hermomyrkkyjä käyttää, ja jokainen kyllä tajuaa että jos sellaisia kehoon lykkää niin aikas pikasesti kuolo korjaa. Alkossa ei edes myydä mitään hermomyrkkyjä, ne pitää hankkia muualta.
Kyllä alkoholi on hermomyrkky. Miten joku voi olla niin kujalla, ettei tuota tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä alkoholi on hermomyrkky. Miten joku voi olla niin kujalla, ettei tuota tiedä?
Alkoholille on vähemmän haitallisia vaihtoehtoja.
Miksi raittiusintoilijat haluavat pakottaa muutkin päihteettömiksi?
Humala on myrkytystila kun ihan tarkkoja ollaan. Jos ottaa liikaa niin henki lähtee.