Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan kammottavimmat ja rumimmat muotitrendit

Vierailija
23.02.2026 |

Aloitan: isot silmälasit

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina pitänyt outona sitä, että harrastetaan jotain liikuntalajeja vain koska ne ovat muodikkaita. Samat ihmiset hurahtaa aina näihin. Padel, laitepilates, juoksu, maastopyöräily jne. Aina trendilajit on tiettyjen ihmisten mielestä parhaita ikinä. 

Vierailija
82/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekkitatuointi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löntystetään pieruverkkarit tai pyjamahousut päällä missä tahansa.

Vierailija
84/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylöspäin harjatut kulmakarvat, aivan taatusti on yks niistä jutuista joille vaivaantuneena naureskellaan vuosien päästä.

Aivan älyttömät, luonnottoman näköiset ripset joilla vois melkein lentää.

Huppari tai iso neule, jonka alla on joku toppi, ja sitä hupparia tai neuletta roikotetaan niin että toinen olkapää näkyy. Vähän samaan kategoriaan menee se kun paita laitetaan toiselta puolelta edestä housuihin.

Tämä on lähinnä hämmentävä, joka toisella nuorella tuntuu nykyään olevan septum-lävistys, ja usein vielä nenäkoru ainakin toisella puolella. 

Ehkä jossain amiksessa maalaiskoulussa.  Ei todellakaan täällä Helsingissä lukiolaisilla.

Vierailija
85/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pilates-chic tyyli, jossa on tiukat housut ja sellainen makkarankuoritiukka verkkatakki. Varsinkin nuorilla tähän on usein yhdistetty käsilaukku.

Vierailija
86/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananpersetukka 

Vierailija
87/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko perseen peittävät uikkarit

Nää tais olla muotia joskus 70-luvulla

Nykyään sama tekstiili peittäisi korkeintaan neljäsosan ihmisten takapuolista. 

Vierailija
88/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarityyli. Marimekon raitakauluspaita, lyhyet hiukset, lyhyt otsatukka, rillit, lävistyksiä, pride-pinssi laukussa. Ulkonäkö kertoo, että henkilö asuu kumppaninsa kanssa Kalliossa, äänestää Vihreitä, on vegaani ja opiskelee sukupuolentutkimusta.

Vierailija
89/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bikinit, minkä alaosa stringimäinen ja perse näkyy. 🤮

😂 Se lättä, lumivalkoinen persaus jonka väliin menee naru hinkkaamaan vakoa, en vaan pysty... 😂

Vierailija
90/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, mikä on muotia, on kamalan näköistä. Poikkeuksena joku silent luxury.

Som trend är den endast banal. Verkliga klassiska kläder av hög kvalitet signalerar inget, de bara är och fungerar. år in och år ut.

Kukaan ei ymmärrä.

Ainakin mä ymmärrän. Mutta en ole yhtä tyhmä kuin sinä. 

Vierailija
91/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Crocsit ei ole kyllä mikään muoti-ilmiö ollut ainakaan 15 vuoteen. Itse käytän omiani vain koiraa nopeasti pissattaessa, roskia viedessä ja postia hakiessa.

Kyllä ovat. Korkeapohjaiset, täynnä korea-henkisiä koruja. Nimenomaan nuorilla muotitietoisilla. Viime kesänä katselin. Itse ulkoilutan koiran kumpparit jalassa. 

Täti

Vierailija
92/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, mikä on muotia, on kamalan näköistä. Poikkeuksena joku silent luxury.

Som trend är den endast banal. Verkliga klassiska kläder av hög kvalitet signalerar inget, de bara är och fungerar. år in och år ut.

Kukaan ei ymmärrä.

Ainakin mä ymmärrän. Mutta en ole yhtä tyhmä kuin sinä. 

En minä ole tyhmä. Sinä olet, kun et osaa kirjoittaa suomeksi suomenkielisellä palstalla.

Vierailija
93/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumpsuitit ihmisten ilmoilla ( kotona käy).

Vierailija
94/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marimekko. Varsinkin kaikki unikko-tuotteet ja ne tuotteet, joissa lukee kissan kokoisin kirjaimin MARIMEKKO.

Näin viime syksynä naisen, jolla oli ihan jokaikisessä päällä olevassa vaatteessa joko unikkokuosia tai luki isolla Marimekko. Jopa sukissa, jotka oli vedetty unikkolegginsien päälle. Oli kyllä jotenkin koominen näky. 

Vierailija
95/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lähimenneisyydessä oli muoti, että matkustaessa käytettiin jotain collegeasuja. Siis samaa väriä housut ja paita. Näitä näki somessa ja itse matkaillessa. Minusta se oli hassun näköistä. Kuin olisivat olleet jotain jättikokoisia taaperoita vaeltamassa lentokentillä. 

Vierailija
96/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caprit.  Korostavat pohjeita, mikä ei ole kenelläkään edullinen paikka. Sopivat vain pitkille hoikkasäärisille, eikä heillekään mikään huippuvaate.

Vierailija
97/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocsit, aidot tai feikit.  Kätevät kyllä arkiaskareissa...

Vierailija
98/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten miesten persehousut eli farkut, joiden vyötärö on vedetty lähes vesirajan alle.

Vierailija
99/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten miesten liian pieni puvuntakki, liian kapeat housut josta näkyy jokainen muhkura läpi ja valtavankokoiset, pitkäkärkiset kengät.

Vierailija
100/111 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorten miesten liian pieni puvuntakki, liian kapeat housut josta näkyy jokainen muhkura läpi ja valtavankokoiset, pitkäkärkiset kengät.

Ja kauppaavat tietysti puhelinliitymiä kauppakeskuksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä