Listataan kammottavimmat ja rumimmat muotitrendit
Kommentit (530)
Vierailija kirjoitti:
Bikinit, minkä alaosa stringimäinen ja perse näkyy. 🤮
😂 Se lättä, lumivalkoinen persaus jonka väliin menee naru hinkkaamaan vakoa, en vaan pysty... 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, mikä on muotia, on kamalan näköistä. Poikkeuksena joku silent luxury.
Som trend är den endast banal. Verkliga klassiska kläder av hög kvalitet signalerar inget, de bara är och fungerar. år in och år ut.
Kukaan ei ymmärrä.
Ainakin mä ymmärrän. Mutta en ole yhtä tyhmä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Crocsit ei ole kyllä mikään muoti-ilmiö ollut ainakaan 15 vuoteen. Itse käytän omiani vain koiraa nopeasti pissattaessa, roskia viedessä ja postia hakiessa.
Kyllä ovat. Korkeapohjaiset, täynnä korea-henkisiä koruja. Nimenomaan nuorilla muotitietoisilla. Viime kesänä katselin. Itse ulkoilutan koiran kumpparit jalassa.
Täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, mikä on muotia, on kamalan näköistä. Poikkeuksena joku silent luxury.
Som trend är den endast banal. Verkliga klassiska kläder av hög kvalitet signalerar inget, de bara är och fungerar. år in och år ut.
Kukaan ei ymmärrä.
Ainakin mä ymmärrän. Mutta en ole yhtä tyhmä kuin sinä.
En minä ole tyhmä. Sinä olet, kun et osaa kirjoittaa suomeksi suomenkielisellä palstalla.
Jumpsuitit ihmisten ilmoilla ( kotona käy).
Vierailija kirjoitti:
Marimekko. Varsinkin kaikki unikko-tuotteet ja ne tuotteet, joissa lukee kissan kokoisin kirjaimin MARIMEKKO.
Näin viime syksynä naisen, jolla oli ihan jokaikisessä päällä olevassa vaatteessa joko unikkokuosia tai luki isolla Marimekko. Jopa sukissa, jotka oli vedetty unikkolegginsien päälle. Oli kyllä jotenkin koominen näky.
Tässä lähimenneisyydessä oli muoti, että matkustaessa käytettiin jotain collegeasuja. Siis samaa väriä housut ja paita. Näitä näki somessa ja itse matkaillessa. Minusta se oli hassun näköistä. Kuin olisivat olleet jotain jättikokoisia taaperoita vaeltamassa lentokentillä.
Caprit. Korostavat pohjeita, mikä ei ole kenelläkään edullinen paikka. Sopivat vain pitkille hoikkasäärisille, eikä heillekään mikään huippuvaate.
Crocsit, aidot tai feikit. Kätevät kyllä arkiaskareissa...
Nuorten miesten persehousut eli farkut, joiden vyötärö on vedetty lähes vesirajan alle.
Nuorten miesten liian pieni puvuntakki, liian kapeat housut josta näkyy jokainen muhkura läpi ja valtavankokoiset, pitkäkärkiset kengät.
Vierailija kirjoitti:
Nuorten miesten liian pieni puvuntakki, liian kapeat housut josta näkyy jokainen muhkura läpi ja valtavankokoiset, pitkäkärkiset kengät.
Ja kauppaavat tietysti puhelinliitymiä kauppakeskuksissa.
kyllä se oli varmaan tuo 2000 -luvun alun lantiofarkut. varsinkin kun niitä piti kehopositiiviset, vatsat vaan röllysi ihan asenteella, mutta muutenkin, pyllistäessä näky aina pylly ja se nappi painoi aina virtsarakkoa eli kusetti koko ajan.
Yhteisön paineen ja pakottamisen seurauksena tehdyt valinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suraako joku tosiaan jotain muotitrendejä?
Miten näitä voi olla näkemättä, jos poistuu kotoaan? Vai asutko jossain perseenperän kylässä, jossa ei ole kuin eläkeläisiä?
Asun 1km Helsingin keskustasta mutta en kiinnitä huomiota muihin ihmisiin, varsinkaan heidän vaatetukseen.
Meikkityyli jossa huulet rajataan niin että amorinkaari vedetään yli, siis suoraksi. On kyllä koomisen näköistä. Samoin auringossa palanutta ihoa jäljittelevä meikki, etenki Suomen marraskuussa.
Mielestäni kauneuskirurgian avulla toteutettavat epäluonnolliset ja ylikorostetut piirteet ovat rumia. En sinänsä tuomitse kauneuskirurgiaa, mutta en vain ymmärrä trendiä jossa pyritään keinotekoisen näköiseksi.
Parta!
Kolmekymppiset miehet näyttää kuusikymppisiltä papoilta.
- Pyjamanhousuissa kouluun,kauppaan ym ylipäätään ihmisen ilmoille
- Löysän villapuseron alas kiskominen toiselta olkapäältä,yleensä siltä olkapäältä jossa mandalatatuointi
- Microdermalit rintakehässä,selässä tai kaulassa
Vihervassarityyli. Marimekon raitakauluspaita, lyhyet hiukset, lyhyt otsatukka, rillit, lävistyksiä, pride-pinssi laukussa. Ulkonäkö kertoo, että henkilö asuu kumppaninsa kanssa Kalliossa, äänestää Vihreitä, on vegaani ja opiskelee sukupuolentutkimusta.