Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko maksaa loppuvuoden vuokrat nyt jo?

Vierailija
23.02.2026 |

Sain ennakkoperintöä vähän. Saisin sillä maksettua 8 kuukauden vuokrat. Olen osa-aikainen työntekijä/työtön ja tuollainen summa jännittää itseäni. Pelkään, että se valuu sormien välistä. Sen sijaan jos vuokrat olisi melkein vuoden loppuun asti maksettu, niin säännölliset tuloni jäisivät itselleni käyttöön ja summat olisivat pienempinä itselleni helpompia käsitellä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vuokranantajalta. En kyllä ymmärrä, miksi ei onnistuisi, kun nimenomaan maksamattomien vuokrien kanssa on ongelmia monesti. 

2/9 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talleta rahat tilille, jphon ei ole pankkikorttia eikä mettimaksumahdollisuutta, laitat vuokrat automaattiveloitikselle kerran kuussa ja unohdat koko asian

Kiusa se on pienikin kiusa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela laskee ne tuloksi.

Vierailija
4/9 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S k e kirjoitti:

Talleta rahat tilille, jphon ei ole pankkikorttia eikä mettimaksumahdollisuutta, laitat vuokrat automaattiveloitikselle kerran kuussa ja unohdat koko asian

Tämä on tietysti parempi vaihtoehto, varsinkin jos summalle saa edes minimaalista korkoa.

Vierailija
5/9 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela laskee ne tuloksi.

Ei sitä taidettu edes kysyä nyt.

Vierailija
6/9 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela laskee ne tuloksi.

Ja sitä ne ovatkin? En ole mikään huijari. 

Selvitän pankista tuon tilin, johon mulla "ei ole pääsyä". Se tuntuu hyvältä idealta! Ja eihän sitä tiedä, vaikka elämässä tapahtuu jotain, miksi pitäisi muuttaa niin sitten lienee oma rumbansa hakea jo maksettuja vuokria takaisin.

- ap

7/9 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela laskee ne tuloksi.

Ja sitä ne ovatkin? En ole mikään huijari. 

Selvitän pankista tuon tilin, johon mulla "ei ole pääsyä". Se tuntuu hyvältä idealta! Ja eihän sitä tiedä, vaikka elämässä tapahtuu jotain, miksi pitäisi muuttaa niin sitten lienee oma rumbansa hakea jo maksettuja vuokria takaisin.

- ap

Nordeassa voi verkkopankissa perustaa säästötilin, jonka käyttöä voi itse rajoittaa (esim. just nettiostoseston). Varmaan muissakin pankeissa onnistuu?

Kiusa se on pienikin kiusa

Vierailija
8/9 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela laskee ne tuloksi.

Tällä palstalla ajatellaan heti aina miten voi hyötyä yhteiskunnasta eniten ja miten maksimoida tuet. 

Vierailija
9/9 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela laskee ne tuloksi.

Mene töihin. Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi