Mitä ajattelit, kun näit kumppanisi ekaa kertaa alastomana?
Onko kumppanisi vartalossa jotain, mikä yllätti?
Itse ihmettelin, miten täydelliset, kauniit ja terhakat rinnat vaimollani on, vaikka on yli 40-vuotias.
Kommentit (47)
Mietin vaimosta että ainako toi pissaa suihkun lattialle
Tätä herkkua odotettu yli 1.5-vuotta, kun tuleva Filippiinivaimoni täydellisen vartalon näin. Olihan se ilo alkaa polkemaan nuoruuden innolla, todella kireää märkää pillua. Tätä iloa jatkunut jo reilu 5-vuotta.
M47/N28
Muistan kuin eilisen sen himon mikä siitä alastoman upean naisen vartalon näkemisestä syntyi! Uskomaton olo ja että sitä saa vielä koskea! Yksityiskohdat jäänyt unholaan ja muuttunut varmaankin vuosien mittaan. Kaunis hän oli ja on edelleenkin, vaikka nuoruus on mennyt jo ohi.
Tissejä ja tulevaa panemista ajattelin. Ja samaa ajattelen edelleen.
Ajattelin ainoastaan että millainen namu ja annoin käsieni tunnustella kaikki mielenkiintoiset herkkupaikat lävitse ennenkuin annoin rankaisijani soutaa syvällä ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ainoastaan että millainen namu ja annoin käsieni tunnustella kaikki mielenkiintoiset herkkupaikat lävitse ennenkuin annoin rankaisijani soutaa syvällä ja lujaa.
Kauniin runnollista!
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan täpinöissäni ja kulli jäykkänä naisen riisuuntuessa ja hieraistessaan rintojaan että järkikin seisoi. Viiden minuutin päästä oli jo ekat spermat pillussa
Mitäs nainen?
Ihanat rinnat ja sirot jalat, vieläkin ihailen 40 vuoden jälkeen. Rantasaunassa näin eka kerran toka treffeillä. Illalla oli sitten intiimi hetki.
Ajattelin miehestä jotenkin näin :
'onpas paljon pisamia kaikkialla, kauniita'
'siis tajuttoman pitkät sääret, miksei mulla ole!'
'huh onneks ei ole liikaa rintakarvoja, ne ei pääse kutittaa mun naamaa'
'Tosi söpö napa!'
'Hmm, penis on yllättävän pieni kun jätkä on niin iso' - mutta sitten yllätti miten erektiossa se kasvoi juuri niin isoksi kuin toivoin.
pessimusti ei (ikinä..oon kuullut) pety?
..
en tiedä. mutta olisiko parempi kysyä:
Oliko rakkauden tuoksua ilmassa?
Oliko palavaa intohimoa rinnassa?
Vai kuinka
Tälläiseen kuin (jokainen on erilainen. nainen. mies) mikä on ihmisen syvintä. Henki, ei ruumis.
Rinnat kuin pienet porsaat ja haarovälissä musta tiheä kolmio. Ihana oli painaa sykkivä kalu kolmion syvyykiin ja laskea lasti sisään. Ja näin tapahtuu vieläkin.
M ja N. 56.
Vierailija kirjoitti:
Rinnat kuin pienet porsaat ja haarovälissä musta tiheä kolmio. Ihana oli painaa sykkivä kalu kolmion syvyykiin ja laskea lasti sisään. Ja näin tapahtuu vieläkin.
M ja N. 56.
Oliko tuo vastaus esitettyyn kysymykseen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan täpinöissäni ja kulli jäykkänä naisen riisuuntuessa ja hieraistessaan rintojaan että järkikin seisoi. Viiden minuutin päästä oli jo ekat spermat pillussa
Mitäs nainen?
Aivan, mitäs nainen. Just joo sinnehän se on kiire kullilla aina. Ja tottakai nainen sai myös, se on selväää....
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten kun heräsit siellä peräkammarissa?
Vierailija kirjoitti:
Ja sen jälkeen tyhjensit ilmat ja pakkasit takaisin laatikkoon.
Meinasin juosta karkuun kun näin mieheni alasti ensimmäisen kerran. Muistan ikuisesti kun näin tuon mahtipeniksen. Sitten olinkin pari päivää melkeen liikunta kyvytön kun sain sitä. N37.
En ihan ollut tajunnut millä tasolla vaimo harrastaa fitnestä.. Kun sitten kuoriuduttiin vaatteista näky veti aika hiljaiseksi. Perse kuin graniittia.