Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURPERHEELLISTEN AMMATTIGALLUP!

02.05.2007 |

Ajattelin kysellä suurperheellisten äitien ammatteja. Ja suurperheelliseksi lasketaan sellaiset, joilla lapsia 3 ja haaveissa vähintään se neljäs pikkuinen. Itselläni siis 3 lasta ja oma ammattini opetusalalta. Kiinnostaa lähinnä tietää, että nouseeko suurperheellisillä joku tietty ammatti ylitse muiden esim. hoitoala??

t.Menninkäinen

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä neljä omaa muksua ja päiväkodissa työskentelen =D

Vierailija
2/18 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiin ja nuoriin suuntaunut.

S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompelijan ammatti, perhepäivähoitajan tutkinto ja nyt usean vuoden haaveen jälkeen lähden opiskelemaan lasten ja nuorten lähihoitajaksi :o)

Niiloakseli 4 lasta ja viides haaveissa ;o)

Vierailija
4/18 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vauva haaveen(joka myöhemmin vasta ajankohtainen) lisäksi haave lähihoitajan(vähintään) tai kätilön ammatista.Jonain päivänä vielä löydän itseni koulun penkiltä;)

Ja siis lapsia kuus!

Vierailija
5/18 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia nyt 4, viidennen LA heinäkuussa.

Vierailija
6/18 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla mielenterveys potilaiden parissa.

Vierailija
7/18 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viidettään odottava lastentarhanope :) Tosin tällä hetkellä olen opiskelija ja alana kaupallinen ala, joten tulevaisuudesta en tiedä, missä tulen töitä tekemään.

Vauvakuume kuitenkin krooninen :) Ja mulla myös la heinäkuussa.

Vierailija
8/18 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kera neljän lapsen.

Vierailija
9/18 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupallinen koulutus ja ihan myyjänä työskentelen parhaillaan mutta haaveissa on hoitoala. Opiskelua olen miettinyt ja hakenutkin mutta saapi sitten nähdä...

Ja lapsia on viisi

Medison

Vierailija
10/18 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta.

T@hti

Vierailija
11/18 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen joskus meinannut tuolla ketjussa teidän ammatteja kysellä, mutta on sitten jäänyt.

Opeja ja hoitsuja näyttää olevan - liitynpä joukkoon =)

Eli sairaanhoitaja, sisätauti-kirurginen sellainen, löytyy tämän koneen näppäimistä.

Ja itse asiassa opettajan opinnoista joskus olen hiukan salaa haaveillut, mutta tuskin koskaan toteutan. Jos jotain opiskelen, niin hoitoalaa lisää: farmasiaa, bioanalytiikkaa, kätilötyötä tai terveydenhoitotyötä tai jotain sen suuntaista.

Hoitsu, neljän lapsen äiti, viides yrityksessä

Vierailija
12/18 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia 3 ja neljännestä haaveilen. Mies vastustaa tällä hetkellä, mutta ilmeisesti on nyt pieni mahdollisuus olla raskaana. Katsotaan ja toivotaan, että asiat järjestyvät niin kuin niiden on tarkoitus järjestyä.

Vierailija
13/18 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis opetusalalla,erityisluokanopettajahan minä ja lapsosia viisi,kuudes haaveissa:)

Opemamma

Vierailija
14/18 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä osa-aikatyössä srk:n lastenohjaajana. Iso osa työkokemuksesta kuitenkin päiväkodeista. Opetus- ja hoitoala näyttää olevan suurimman osan taustalla. :-)

Meillä neljä lasta ja viides syntyy syyskuussa.

Vierailija
15/18 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pari vuotta sitten täysi suunnanvaihdos lähihoitajaksi. Päivääkään en ole valintaani katunut. Nyt neljännen lapsen yrittämisen lisäksi, yritän päästä myös jatko-opiskelemaan sh:ksi, mutta päätavoite on valmistua joskus terveydenhoitajaksi :-)

Vierailija
16/18 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja, mielenterveys- ja päihdetyö.. Kuten Kanelisokeri, neljäs haaveissa ja koetan hakea terveydenhoitajaksi opiskelemaan :)

Vierailija
17/18 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyrittäjä ja lapsia 3, neljäs toiveena :)

Vierailija
18/18 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistövälitys alalla. Neljä lapsukaista, viidettä kuumeilen. Ei vielä työnalla...