Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittinainen kysyy pituutta, kuinka paljon voi "pyöristää" ylöspäin ettei jää kiinni? M55

Vierailija
22.02.2026 |

En halua valehdella liikaa

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen pituus mitataan takapuolesta aloittaen.

Vierailija
62/64 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 174cm nainen ja lähinnä toivon, että mies olisi minua edes pari senttiä pidempi.

Oma mieheni oli Bumbleen kirjoittanut pituudeksi 185cm ja kun tapasimme, niin hän on ehkä 179cm tms.... :D Huomasin asian heti, mutta en viitsinyt asiasta edes mainita, koska olisin lähtenyt treffeille kanssaan muutenkin. Jälkeenpäin parisuhteessa heitetty välillä vitsiä siitä, että missäs ne puuttuvat sentit on, alapäässä vissiin?

Muutoin on aina vaikuttanut rehelliseltä kaverilta eli ei ole tullut fiilistä, että kaikessa muussakin sitten naruttaisi.

Nainenkin kaunistelee esim painoaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Miten monille forumeille tunget tuota spämmiäsi. 

Vierailija
64/64 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pyöristää aina n. 5-10cm ylöspäin, ollaan totuttu siihen, että molemmista pituuksista valehdellaan aina.  

Muista vähentää myös iästä 5v ja älä missään tapauksessa mainitse mahdollisista lapsistasi mitään. Näillä eväillä löydät varmasti aidon ja pitkäaikaisen suhteen :p