Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle laitettiin vaippa sairaalassa, mummolle ei, epistä. Miks?

Vierailija
22.02.2026 |

Jouduin taannoin osastolle. Oottelin käytävällä huonepaikkaa. Mun jälkeen sinne tuli joku tosi vanha mummo. Hoitaja sanoi sille että laitetaanpa vaippa. Mummo sanoi että hän ei niitä tartte. Hoitaja meni tietokoneelle ja sanoi että niinhän se kyllä on. Mä valitin että tää on epistä, miks mulle laitettiin kysymättä. Ainoa vastaus mitä sain, oli että "sori, elämä on joskus epäreilua, oo kuule nyt vaan tyytyväinen että saat makoilla eikä sun tartte mennä vessaan". Pyysin kirjaukset tosta sairaalareissusta, mutten viisastunut yhtään. Onko järjestelmässä tietoja mitä potilas ei itsestään näe? Mistähän oli kyse?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme vaippa? Jos on siinä kunnossa, ettei pääse itse vessaan, laitetaan kyllä katetri.

Vierailija
2/7 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin leikkauksen  jälkeen vaipan, kun liikkumiseni oli niin hidasta että epäilin, että en ehtisi ajoissa vessaan, Vaippa oli hyvä juttu, koska uskalsin nukkua pelkäämättä että kastelen sängyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin leikkauksen  jälkeen vaipan, kun liikkumiseni oli niin hidasta että epäilin, että en ehtisi ajoissa vessaan, Vaippa oli hyvä juttu, koska uskalsin nukkua pelkäämättä että kastelen sängyn.

Mulle on kyllä leikkausten jälkeen laitettu kestokatetri.

Vierailija
4/7 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi minä kyllä vaatisin vaipan en kestä ajatusta että penikseen työnnetään joku letku.

Vierailija
5/7 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kyllä herännyt leikkauksen jälkeen kestokatetrin kanssa, mutta ei sen tarvinnut sitä pitää kuin ehkä 6-8 tuntia. Vierasesine, tulehdusvaara. Miehille kuulema tosi epämiellyttävä.

Vierailija
6/7 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on vähän yksinkertainen? Mummo sanoi EI, aloittaja ei osannut sanoa kahden kirjaimen sanaa? Jos on vahvat antibiootit, niin kestokatetrin voi kai laittaa, muuten siinä on virtsiksen vaara. Tosin vahvat antibiootit voi aiheuttaa ripulia...

Vierailija
7/7 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänhän on pakko olla huumoria tai 0/5 provo.

Eihän kukaan oikeasti ole niin ääliö, että vertaa itseään naapuripedin mummoon. Eri syyt olla potilaina molemmilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi