Mikä harrastus keski-iän kriisiin?
Olen tylsä ja tätiytynyt. Kiinnostaisi kokeilla jotain uutta.
Kommentit (42)
Joku seikkailulaji? Tulisi hieman enemmän jännitystä elämään kuin jostain pitsinnypläyksestä.
Ison ja kalliin moottoripyörän hankinta ja sillä kruisailu.
Vierailija kirjoitti:
Salasuhde, moottoripyöräily tai triathlon, jos olet mies.
Kuorolaulu, museokortti tai avantouinti, jos olet nainen.
Salasuhde jos olet kusipää.
Moottoripyöräily, triathlon, kuorolaulu, museokortti tai avantouinti jos ole näistä asioista kiinnostunut mies tai nainen.
Salilke. Miestissit ja möhömaha tikkuraajojen keskellä eivät kiihota naisia.
Suunnistus. Kuntorasteja on keväästä syksyyn ja voit mennä omaa vauhtia. Liikunnan lisäksi hyvää aivojumppaa.
Vierailija kirjoitti:
Ison ja kalliin moottoripyörän hankinta ja sillä kruisailu.
Tämä. Moottoripyörä on keski-iän kriisin symboli.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloin harrastaa avioliiton ulkopuolisia suhteita. Itse asiassa tämä alkoi ollessani kotiäitinä. Se oli käsittämättömän tylsää ja jännityksetöntä.
Oliko aviomies samaa mieltä?
Kävely. Ulkomaa, joku turvallinen. Kirjan teko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse aloin harrastaa avioliiton ulkopuolisia suhteita. Itse asiassa tämä alkoi ollessani kotiäitinä. Se oli käsittämättömän tylsää ja jännityksetöntä.
Oliko aviomies samaa mieltä?
Ei hän ehtinyt työssäkäynniltään miettiä asiaa. Ollaan naimisissa edelleen.
Laitan sinulle kymmenen ideaa ranskalaisin viivoin. Voit niistä valita sen, jota et ole jo kokeillut (otin huomioon, ette vaivautunut mainitsemaan yhtäkään):
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyöräily, kotieläinten pito, offroad ajelu, retkeily, metallikeikoilla ja festareilla käyminen, yritystoiminta, sähköpyöräily, maastoratsastus. Nämä itsellä.
😆
Mikä naurattaa? Miedoista h**meista en tykkää niin en viitsi niitä harrastaa. Muuten varmaan sekin kiinnostaisi. 😁 Paljon on tullut takaisin nuoruuden harrastuksia. Luulin tuossa jokusen vuoden että olen rauhoittunut ja minusta on tullut varovainen ja harkitseva mutta eipä mitään. Käänteinen murrosikä palautti saman hullun pään kuin oli nuorena. Ongelma on vaan se että kaikki kiva on jo tehty nuorena.
Sellainen harrastus, jonka olet aina halunnut aloittaa, muttet ole saanut aikaiseksi. Itse aloitin taideharrastuksen.
Rumpujen soitto. Hanki käytetyt sähkörummut aluksi ja kuuntele kuulokkeilla soittoasi ja myöhemmin taitojen kehittyessä perinteiset akustiset. Naapurit arvostavat soittotaitoa.