Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette 40-vuotiaasta miehestä, jolla on yksi 10-vuotias

Vierailija
27.09.2008 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika jota tapaille ehkä 1-2 kertaa vuodessa. Ei maksa elatusmaksuja, on yrittäjä. Voisitteko seurustella tällaisen miehen kanssa?

Vierailija
2/6 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että epäröit, ehkä kertoo sinulle jotain. Kuuntele sydäntä, se taitaa puhua sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni. ap,

Vierailija
4/6 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex mies on tavannut lapsiaan 8v, ja 11 v, kyllä joka vuosi, mutta aikalailla kaksi kertaa vuodessa. Ikinä ei ole elatusmaksuja maksanut, vaikka varaa kyllä olisi. Hän on myöntänyt, että katuu lasten hankintaa. Siksi etsiikin itselleen elämänkumppania, jolla ei ole lapsia eikä niitä myöskään halua. Oliskohan ap:n mainitsema mies samanlainen luonteeltaan...

Vierailija
5/6 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun lapsi käy mummollaan. Ei maksa elareita koska olut sopimuksen tekohetkellä työtön. Itse toivoisin siskolleni hieman parempaa miestä, siskoni on 27-vuotias kaunis tyttö, joka haaveilee perheestä. ap.

Vierailija
6/6 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tapaa? Miksei maksa elareita? Esimerkiksi elareiden suhteen tilanne voi tietysti olla niin, ettei mies maksa vaan sossu, koska ei ole rahaa tai sitten ovat sopineet eksän kanssa syystä tai toisesta, ettei raha liiku heidän välillään. Esimerkiksi joskus voidaan maksaa kertakorvaukset ja sillä kuitataan kaikki elarit. Tapaamiset taas... Hmm. jos asuu kohtuullisella etäisyydellä ja äiti ei estä tapaamisia, kuulostaa oudolta.

Joka tapauksessa. Voisin itse seurustella tuollaisen miehen kanssa. Siis deittailua, hauskanpitoa yms. Lapsia en tekisi, ellei edellisiin asioihin löytyisi hyvät ja objektiivisesti arvioiden hyvät selitykset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme