MIksei naisille enää kelpaa keski-ikäinen mies
Niin miksei kelpaa, jos miehes on vähän vikoja mitä sitten? Ei naisetkaa ole täydellisiä. On kaljamaha mitä sitten, alotin kuntoilun, on velkaa mitä sitten, ei ole rahaa mitä sitten, alkoholia juon mut nyt tauolla, ei vain naiset kiinnostu ja halua nähdä?
Kommentit (147)
Keski-ikäinen nainen on huomannut että elämä ilman miestä on kaikin puolin mukavampaa. Siksi.
On 32 ja mulle kyllä kelpaa sedät ja papat kunhan panevat. Mutta pitää kyllä elämän olla kunnossa, joku raja mullakin.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen mies on useimmiten ruma, elähtänyt, katkeroitunut, väsynyt, tylsämielinen ja erektiohäiriöinen. Mitä sellaisella tekee?
38 yläpeukkua. Kertoo kaiken palstan mielenterveysongelmaisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
No joo parempi olla yksin naisista on vain harmia, olen käyny jo 2-3 v maksullisissa ja he antaa seksiä rahasta, jotkut antanut 50 € niin ei ole kallista, naisia ei vain koskaa kiinnosta, en ees ymmärrä miten ovat niin nirsoja vaikka olen komea ja pitkä.
No et ole. Ei sinulla ole edes siihen pokkaa, rahaa, tai organisointikykyä. Poikuutesi on tallessa vieläkin, miksi valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kelpaisi, kun tuolla on paljon komeita, fiksuja ja filmaattisia, taloudellisesti vakaita, raittiita ja sporttisia omanikäisiä miehiä?
Oma mies on tällainen, lisäksi hän on innokas käymään ravintoloissa ja matkustelemaan kanssani, osaa olla herrasmies, puhuu useita kieliä, on emotionaalisesti läsnä, tuo kukkia säännöllisesti...
Miksi ikinä tyytyisin vähempään?
Mun on pakko naisena sanoa, että en ole ikinä tajunnut kukkien tuomisen pointtia. Mietin vaan aina, että mitä mä näillä teen 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo parempi olla yksin naisista on vain harmia, olen käyny jo 2-3 v maksullisissa ja he antaa seksiä rahasta, jotkut antanut 50 € niin ei ole kallista, naisia ei vain koskaa kiinnosta, en ees ymmärrä miten ovat niin nirsoja vaikka olen komea ja pitkä.
No et ole. Ei sinulla ole edes siihen pokkaa, rahaa, tai organisointikykyä. Poikuutesi on tallessa vieläkin, miksi valehtelet?
En todellakaa valehtele mitään
Ainakin nuoret naiset ovat aivan kuumana tällaiseen liikunnalliseen ja hyvän ulkonäön omaavaan 52 v 190 cm opemieheen.
En ymmärrä naisia olen pitkä ja komea. Jokin karma tässä on
Mun mies on 61- vuotias lyhyt perusduunari. Itse olen 33v kaunis nainen. Eli kyse ei ole sun pituudesta, autosta, veloista jne vaan siitä että olet yhtä kiinnostava kuin kasa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaa valehtele mitään
Valehtelet mm. ikäsi, pituutesi, velkasi ja juomisesi.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin nuoret naiset ovat aivan kuumana tällaiseen liikunnalliseen ja hyvän ulkonäön omaavaan 52 v 190 cm opemieheen.
Ja sinä käyt kuumana oppilaisiisi. Pidä molo housuissasi.
Kuinka paljon keski-ikäistä miestä kiinnosta ikäisensä naiset?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä naisia
Ei me naisetkaan ymmärretä miksi meidän pitäisi haluta sua.
Jos mies olisi ollut hyvä, nainen ei olisi laittanut eroa vireille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen, kuntoileva, tupakoimaton, hillitysti alkoholia käyttävä, terveellisesti syövä, velattomassa asunnossa asuva akateeminen nainen. Lapset aikuisia.
Mieheltä toivon samoja ominaisuuksia. En vaadi mitään, mitä en itse ole
Ja silti olet sinkku. Tänään ja jatkossakin.
Näin se valitettavasti on, koska se tavallisen sinkkunaisen elämänhallinnan perustaso on jotain, mihin harva mies yltää. Ei löydy naiselle samantasoista kumppania eikä elämänhallintakykyinen sinkkunainen halua ketään jolla asiat on huonommin vaivoikseen. Sellaiset kun tuppaa olemaan henkisestikin naista alas päin vetäviä. Tärkeintä on kuitenkin se, että sen kumppanin kanssa viihtyy.
On velkaa, mitä sitten? No, onhan tuolla aivan hemmetisti väliä. Se, että kumppani ei osaa hoitaa talouttaan, on valtava red flag. Talous vaikuttaa suoraan siihen, miten arki sujuu, kuinka luotettava ja vastuullinen kumppani on, ja miten hyvin suhde toimii. Tuollaisen miehen kanssa ei voi liiemmin suunnitella isompia yhteisiä askelia, kuten talon ostoa.
Velkaisessa elämässä on usein paljon muitakin rajoituksia: ei voi matkustaa, käydä ravintoloissa, konserteissa tai muissa maksullisissa aktiviteeteissa, koska rahat menevät velkoihin ja laskuihin. Ja tämä ei tarkoita sitä, että nainen odottaisi miehen maksavan kaiken, mutta kun se, että mies ei pysty maksamaan edes omaa osaansa, tarkoittaa joko sitä, että nainen maksaa kaiken tai että mitään kivaa ei voida tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kelpaisi, kun tuolla on paljon komeita, fiksuja ja filmaattisia, taloudellisesti vakaita, raittiita ja sporttisia omanikäisiä miehiä?
Oma mies on tällainen, lisäksi hän on innokas käymään ravintoloissa ja matkustelemaan kanssani, osaa olla herrasmies, puhuu useita kieliä, on emotionaalisesti läsnä, tuo kukkia säännöllisesti...
Miksi ikinä tyytyisin vähempään?
Mun on pakko naisena sanoa, että en ole ikinä tajunnut kukkien tuomisen pointtia. Mietin vaan aina, että mitä mä näillä teen 😆
Laita maljakkoon? Kukat yleensä kaunistavat huonetta...
Kunnolliset naiset ei tykkää kun sulla on velkaa ja vähemmän kunnollisille taas et oo riittävän hauskaa seuraa.
Löytäisipä huumorintajuisen, itseään kehittävän, empaattisen miehen. Samanlainen nainen olen itsekin. Vain töykeitä ja huonokäytöksisiä miehiä on tarjolla, hyvät on jo viety.