Jokainen yli 30v deittinainen näyttänyt livenä vanhemmalta tai paljon vahmemmalta kuin kuvissa. Kuinka paljon sinä?
Ihan jokainen, mutta sitä myös osaa jo odottaa eikä tule aina pahana yllätyksenä
Kommentit (9)
Normaalin verran eli noin 5-10 vuotta
Et kumminkaan usko. Turha vastata tällaisiin kysymyksiin täällä.
Minulle myydään julkisissa vielä lastenlippu. Ihan livenä.
kuinka paljon yli kuusikymppiseltä ap itse näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Antti Lauri Johannes Pääkkönen (s. 30. lokakuuta 1980 Lapua) on suomalainen laulaja, teatteriohjaaja ja ääninäyttelijä. Hän nousi kansan tietoisuuteen voittamalla Tenavatähti-laulukilpailun vuonna 1992, esittämällä kappaleet Vanha holvikirkko ja itse säveltämänsä ja sanoittamansa Takapulpetin tyttö. Hän tulee musikaalisesta perheestä; hänen äitinsä on kanttori ja isänsä musiikkiopiston entinen rehtori.
Syntynyt 30.10.1980
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti Lauri Johannes Pääkkönen (s. 30. lokakuuta 1980 Lapua) on suomalainen laulaja, teatteriohjaaja ja ääninäyttelijä. Hän nousi kansan tietoisuuteen voittamalla Tenavatähti-laulukilpailun vuonna 1992, esittämällä kappaleet Vanha holvikirkko ja itse säveltämänsä ja sanoittamansa Takapulpetin tyttö. Hän tulee musikaalisesta perheestä; hänen äitinsä on kanttori ja isänsä musiikkiopiston entinen rehtori.
Syntynyt 30.10.1980
hänkö siis on ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntynyt 30.10.1980
hänkö siis on ap?
Kyllä.
Antti Pääkkönen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle myydään julkisissa vielä lastenlippu. Ihan livenä.
Sama, täytän 49!
En tiedä, en kysyny 😄 mutta takuulla PALJON yli 30-vuotiaalta kyllä 🤭