Nyt ylös ulos ja lenkille raikkaaseen talvisäähän🤔
Jospa tänään olisikin aktiivinen ulkoilupäivä, eikä jäätäisi sinne sohvalle köllöttelemään. On mitä mainioin ilma tehdä pikku happihyppely. Keho ja mieli siitä kiittää! Ulkoilun jälkeen maistuukin maukas lounas. Mitäpä jos se tänään olisikin jotain kevyttä? Vaikkapa kehoa hellivä maukas kasviskeitto? Mitäpä jos jätettäisiin herkuttelut tänään kokonaan pois? Tai herkuteltaisiin terveellisesti? Itse ajattelin pyöräyttää illaksi ihanan hedelmäsalaatin. Tänään kun viettää terveyspäivän, on sitten mukavampi huomenna herätä uuteen viikkoon!
Kommentit (31)
Miksi sinä ap kirjoittelet tänne (varmaankin makailet sohvalla raapustamassa näitä aloituksia), etkä mene sinne ulos raikkaaseen talvisäähän.
Itse on pakko mennä putsaamaan auto lumesta ja tekemään lumityöt pihassa ja tienvarressa, kun aura-auto on tukkinut sen. Pakko sikäli, että olen kuumeinen, oksettaa ja pyörryttää ja päänsärky on ankara. Pakko sikäli, että huomenna olisi laboratorioon päästävä jollain keinoin.
Joten mene vaan sinne ulos.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä ap kirjoittelet tänne (varmaankin makailet sohvalla raapustamassa näitä aloituksia), etkä mene sinne ulos raikkaaseen talvisäähän.
Itse on pakko mennä putsaamaan auto lumesta ja tekemään lumityöt pihassa ja tienvarressa, kun aura-auto on tukkinut sen. Pakko sikäli, että olen kuumeinen, oksettaa ja pyörryttää ja päänsärky on ankara. Pakko sikäli, että huomenna olisi laboratorioon päästävä jollain keinoin.
Minähän olen lumityöt jo tehnyt ja lenkilläkin käynyt. Nyt porisee linssikasviskeitto jo liedellä.
-Ap
Aamulenkki sai odottaa ennen lumitöitä, kun oli tullut 20 cm painavaa lunta. Vieläkin satelee, eli hommia riittää päiväksi. Huilatakin pitäisi välillä. Traktori aurasi onneksi ison ajotien, eikä tarvitse kahlailla lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän olen lumityöt jo tehnyt ja lenkilläkin käynyt. Nyt porisee linssikasviskeitto jo liedellä.
-Ap
Tuskinpa olet. Ryystät siellä HK:n lenkkiä rasva suupielistä valuen, toisessa kädessä kaljatölkki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä jollain lailla onnistuu provosoimaan. Ei enää teekään mieli lähteä hiihtämään niin kuin oli tarkoitus.
Älä nyt sentään muuta suunnitelmiasi jonkun provon takia :D
Lumityöt tehty etu- ja takapihalla ja puhdistin autot lumesta.
Kohta lähtö talvilomareissuun. Syödään ravintolassa, joten omalta osaltani ainakin joku pihvihommahan se lienee.
Vierailija kirjoitti:
Joo sitten kun ulkolämpötila on tuossa n. +15ºC
Minulla pitää olla +30 että menen ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sitten kun ulkolämpötila on tuossa n. +15ºC
Minulla pitää olla +30 että menen ulos.
Noin lämpimällä ilmalla on kyllä ihan sama onko ulkona vai sisällä.
Ärsyttävintähän näissä ap:n horinpissa on se, että ne asiat, joita jauhaa, pitävät usein paikkansa. Siksi niitä ei varmaan edes poisteta. Osaa olla mitä ärsyttävin, mutta ei periaatteessa ole syytä poistaakaan.🙄
Kävin eilen lähikaupassa. Tänään en mene ulos. Se on ihan fifti - siksti puenko vaatteet vai olenko koko päivän kylpytakki ja kalsarit yhdistelmässä.
Mä aattelin ruveta pelaamaan Rocket Leagueta.