Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Krapula kuvitus APUA

Vierailija
21.02.2026 |

Ihan hitonmoinen kanuuna. Meinaa olla koko ajan paniikkikohtaus, otin opamoxin (joo, tiedän).

Miten tän fyysisen kamalan olon saa pois?!?

Jääkaapissa ei juuri mitään, oon koittanut juoda paljon enkä ole käynyt koko päivänä kuin kerran pissalla eli kunnon nestehukkakin on. Oksentanut kolmesti ja makasin päivän vessan lattialla.

Kellään neuvoja?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää viinaa koneeseen

Vierailija
2/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join eilen 26 olutta, ei tullut krapulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo useammin niin krapulaa ei tule

Vierailija
4/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää viinaa koneeseen

Koitin aiemmin. Ei pysty. Oksettaa jo tölkin näkeminen 🤢

Darra AP

Vierailija
5/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Join eilen 26 olutta, ei tullut krapulaa.

Eli sun neuvo oli...?

Vierailija
6/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota toinen opamox, siten saat nukuttua. Aamulla olet terve, korkeintaan vähän hutera olo.

Vierailija
7/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholista saa vain krapulan. Huono päihde mutta ainoa laillinen päihde.

Vierailija
8/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ihmiset makaa darrassa vessan lattialla, luulis olevan hieman epämukavaa, itse otan ämpärin ja paperia sängyn viereen. Darrajuomaa valmistamaan, jos löytyy sokeria ja suolaa; litra vettä johon sekoitetaan 6 teelusikallista sokeria ja puol teelusikallista suolaa, hörpitään pieniä määriä kerralla. Joskus pahimpina darroina haaveillut pilleristä, jolla sais tajun kankaalle muutamaksi päiväksi, niin pahoja oloja ollut. Tsemppiä aapee, kyllä se siitä ajan kanssa!

Vierailija
9/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei onneks oo pahoja rapuloita, vaikka juonkin paljo, 700 ml viinaa menee päivässä, niin eilen kuin tänäänkin!

M19

Vierailija
10/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota toinen opamox, siten saat nukuttua. Aamulla olet terve, korkeintaan vähän hutera olo.

Jos tiedät että maksaisi on vielä kunnossa niin sitten toinen lääke. Sitten koitat väkisin ajatella ihan mitä tahansa diipa saapas että pahimmat morkkiksen ja darran aiheuttamat kauhu kuvat pysyisivät loitommalla. Sitten kun tunnit kykeneväsi niin viihteellistä videot voivat myös kuluttaa aikaa jonka paraneminen vaatii. Seuraavanlaista AA-kerhoa en sitten oikeille aluksille suosittele

%3D%3D

Vierailija
11/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö krapulassakaan tule mieleen että olisi parempia päihteitä mistä ei tule krapulaa. Älytöntä kärsiä nauttimisen takia.

Vierailija
12/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei onneks oo pahoja rapuloita, vaikka juonkin paljo, 700 ml viinaa menee päivässä, niin eilen kuin tänäänkin!

M19

Nuorena sitä tosiaan pystyi juomaan ja olemaan seuraavana iltana jo lenkkikunnossa.

Odottele parikymmentä vuotta.

Tosin vähän oot kännissä koko ajan, ei siinä darraa kerkeä tulemaan.

Suosittelisin kyllä vähän miettimään käyttöä. Kuinka paljon sitä kuluu sit kun toleranssit kasvaa ja jossain vaiheessa se alkaa käymään kropan lisäksi mielen päälle.

Vierailija
13/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ihmiset makaa darrassa vessan lattialla, luulis olevan hieman epämukavaa, itse otan ämpärin ja paperia sängyn viereen. Darrajuomaa valmistamaan, jos löytyy sokeria ja suolaa; litra vettä johon sekoitetaan 6 teelusikallista sokeria ja puol teelusikallista suolaa, hörpitään pieniä määriä kerralla. Joskus pahimpina darroina haaveillut pilleristä, jolla sais tajun kankaalle muutamaksi päiväksi, niin pahoja oloja ollut. Tsemppiä aapee, kyllä se siitä ajan kanssa!

Mulla se tuntuu turvallisemmalta ja kai se pönttöön oksentaminen on jotenkin helpompaa. Siis mä ihan otan tyynyn ja peiton ja teen pedin siihen.

Joo, ehkä tää ei ole ihan normaalia.

Vierailija
14/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät että maksaisi on vielä kunnossa niin sitten toinen lääke. Sitten koitat väkisin ajatella ihan mitä tahansa diipa saapas että pahimmat morkkiksen ja darran aiheuttamat kauhu kuvat pysyisivät loitommalla. Sitten kun tunnit kykeneväsi niin viihteellistä videot voivat myös kuluttaa aikaa jonka paraneminen vaatii. Seuraavanlaista AA-kerhoa en sitten oikeille aluksille suosittele

%3D%3D

Kiitos tästä. Etoo hitosti edelleen mut vähän naurahdin :D

Ootte kivoja kun pidätte seuraa ja neuvoja, hieman helpottaa se :)

Sain syötyä kaurapuuroa mustikoilla ja raejuustolla, toistaiseksi vielä sisällä.

Joku ehdotti vaihtoehtoisia päihteitä, pilvestä oon aina saanut vaan paniikkiolon ja dissosiaation, ei ole mun juttu.

Darra AP 

Vierailija
15/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla aina juomisen jälkeen monta päivää normaalia enemmän nälkä?

Vois olla syömässä koko ajan.

Vierailija
16/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kalja

Vierailija
17/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Juo vaikka teetä ja sekaan sokeria. Kyllä se siitä! 

Vierailija
18/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

@#11

Et sitten vauhtikrapulaista ole koskaan nähnyt?' - Mitäpä jos menisit töihin! :)))

Juuei, ei ollut kivaa kattoa, jouduin tekemään häNen puolesta kaikki työt, ei saanut mitään aikaiseksi.

.....

Myöhemmin kuulin, et oli saanut "oikean työpaikan", hyvä ja kaikkea onnea hänelle.

(tuo siis pt-paikassa, tuo meidän "kohtaaminen").

Vierailija
19/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kalja

Tosi fiksua suositella alkoholia rauhoittavan päälle 👍

Vierailija
20/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota kalja

Tosi fiksua suositella alkoholia rauhoittavan päälle 👍

Se on sitä suomalaisten suosituinta sekakäyttöä. Alkoholia ja rauhoittavia lääkkeitä. Näitä ei mielletä huumeiksi.