Naisystävä paljasti karmaisevan asian menneisyydestään
Ollaan seurusteltu 5kk. Eilen oltiin illan istujaisissa naisen kaveriporukan kanssa. Muutaman viinilasin jälkeen yksi naisystävän kavereista lipsautti, että naisystäväni oli maannut usean miehen kanssa opiskeluaikoina. Aloin sitten kahden kesken, kun muut lähtivät röökille, tivaamaan että paljonko niitä miehiä oli oikeasti ollut. Naisystävä ei paljastanut tarkkaa numeroa, mutta yli kymmenen. En tiennyt miten reagoida, olen edelleen hieman shokissa. Pari päivää sitten kuvittelin että tämä nainen voisi se olla se kenen kanssa menen naimisiin, perustan perheen ja elän vanhaksi. Nyt kaikki on sirpaleina. En tiedä mitä ajatella.
M28
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset on nykyään nussittu loppuun jo alaikäisenä. Ihan harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
Pedari
Ei tarvitse itkeä. Voi itse sitten suosiolla olla sellaisen kanssa jolla on ainakin suurinpiirtein saman verran kokemusta. Noh välillä vaan ottaa kenet saa. Niistä suhteista ei mitään vuosisadan rakkaustarinoita kuitenkaan synny.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kunnolla katsoa kenen kanssa alkaa suhteilemaan
Arvot yms.
Voi tsiisus nyt aloittaja vakavaa miettimistä ootko mies vai Mikkihiiri. Miehelle ei ole ongelma jos kumppanilla on menneisyyttä. Nyt ei eletä mitään Raamatunaikoja. Tän takia naiset myös valehtelee todella usein kumppanien määrän, koska miehet edelleen etsii jotain myyttistä neitsyttä🙄 Ja me naiset kuitenki tykätään seksistä ja nautitaan elämästä. Sen luulisi olevan parisuhteen kannalta hyvä asia mut kuitenki aika usein halutaan sellainen takakireä pihtari liittoon. On hyvä vaimomateriaalia mukamas.. Sitten saa valittaa kun elää puutteessa eikä tajua itse tehneensä päätöksen idioottimaisilla perusteella. #sitä niittää mitä kylvää
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisus nyt aloittaja vakavaa miettimistä ootko mies vai Mikkihiiri. Miehelle ei ole ongelma jos kumppanilla on menneisyyttä. Nyt ei eletä mitään Raamatunaikoja. Tän takia naiset myös valehtelee todella usein kumppanien määrän, koska miehet edelleen etsii jotain myyttistä neitsyttä🙄 Ja me naiset kuitenki tykätään seksistä ja nautitaan elämästä. Sen luulisi olevan parisuhteen kannalta hyvä asia mut kuitenki aika usein halutaan sellainen takakireä pihtari liittoon. On hyvä vaimomateriaalia mukamas.. Sitten saa valittaa kun elää puutteessa eikä tajua itse tehneensä päätöksen idioottimaisilla perusteella. #sitä niittää mitä kylvää
Ap on yliksen trolli ja vielä huono sellainen. Tasaisin väliajoin tekee samankaltaisia aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama homma, vaimo kokenut ja sanoi kerran että on saanut isompaakin.
Sellainen nainen ei tule koskaan olemana tyytyväinen puolisoonsa.
Parisuhteella ei ole tulevaisuutta, ei meilläkään koska en halua olla hänelle se surkimus, ottakoon vaimo sen isomman, eroan heti kun talous antaa myöten.
Nyt on väärin arvattu. Iso aiheuttaa kipua. Ei kiitos ikinä sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa vain laittaa poikki. Ette ainakaan ole tarpeeksi samanlaisia/yhteensopivia. Ehkä sitten kun sinullakin on ollut useita kumppaneita voisit olla jonkun sellaisen kanssa jos siis et löydä samanlaista kun olet itse. Näin sen näkisin.
Muuten ette ikinä tule olemaan samalla viivalla.
Kuinka monta naista itse olet käynyt tuuppaamassa? Mietipä sitä. Vai harmittaako että naisellakin on enempi seks. kokemuksia??
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset on nykyään nussittu loppuun jo alaikäisenä. Ihan harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
Ok, boomer. Minä olen poikkeus.
Ääääääääääääähhhhh... Hitto jos meinaa saada vaimokseen neitsyen, niin pitää toimia kuin arabit. Kaikkien täysi-ikäisten, 18 v täyttäneiden, naisten jalkovälit on jo moneen kertaan käyty kokemassa edestä, takaa, sivulta ja ties mistä suunnasta missä asennoissa. Se on otettava sellainen nainen, joka haluaa ruveta olemaan sun kanssa, on sitten vaikka ollut kuinka monen miehen kanssa ennen sinua. Ei noita kannata miettiä, kuinka monen kanssa se on ollut. Turhaa draamaa tehdään.
Niillä on ollu kaikilla tosi kovaa ja tosi hugee pampppuu. Ei oo helppoo enää.
Ihan normaalia.
Paneskelevathan nuoret miehetkin ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun valittaja"miehille" on ratkaisu: fleshlight. Onpahan sellainen mistä pitää ja ei ole pelkoa että olisi ollut muita kumppaneita ja muutenkin flesukka olisi teille ihan sopiva "kumppani".
Kyllä miehilläkin on oikeus tunteisiinsa, vai oletko eri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa vain laittaa poikki. Ette ainakaan ole tarpeeksi samanlaisia/yhteensopivia. Ehkä sitten kun sinullakin on ollut useita kumppaneita voisit olla jonkun sellaisen kanssa jos siis et löydä samanlaista kun olet itse. Näin sen näkisin.
Kyllä minullakin on ollut n. 20 kumppania, mutta hieman eri asia miehellä kuin naisella...
AP
Vierailija kirjoitti:
No sitten sitä neitsytmiestä ei varmaan pakolla tarvitse saada suhteeseen vaan vaikka joku niistä muista "panoista".
Saat sen neitsytmiehen sitten kun se on tarpeeksi kokenut. Muuten ei pysy kun sitä häiritsee, että olet kokenut kaikkea mitä hän ei.
Luulisi että karmeampaa olisi jos nainen tunnustaisi paloittelumurhanneen jonkun tai ollut huumemuulina joskus menneisyydessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullakin on ollut n. 20 kumppania, mutta hieman eri asia miehellä kuin naisella...
AP
Eli sinäkin olet h*ora, miesh*ora. Ihan olette sopivia toisillenne kun on kokemusta -mutta ainiin, sinähän oletkin naisia vihaava "mies" jonka mielestä naisen pitää olla neitsyt koska muuten parisuhdetta ei tule.
Trollilolli
Hän on ainakin osannut pitää hauskaa sitä oikeaa etsiessään.