Millainen kaupunki on tampere?
Miten siellä suhtaudutaan muualta Suomesta muuttavaan? Onko kuppikuntainen?
Kommentit (36)
Koskenrannassa on hyvä paikka piikittää kamaa ja dokata ja jemmata läheisistä kaupoista varastettuja tavaroita.
Järkyttävän tylsä. Keskusta yhtä tietyömaata. Juntteja. Paljon lihavia. Ulkkareita. Jätä väliin.
Paskalta haisevia retardi muusikoita. Eppy normaali, kissanmaan pullakäsikitaristi ym
Oikeasti, ei voi olla masentavampi mitä Lahti vai onko?
Ap
Tampere täynnä. Lähikunnissa tilaa enemmän. Ruuhkat. Kapea Kannas.
Vierailija kirjoitti:
Huomattavan paljon lätkä-ääliöitä eli junteita junteimpia.
Suhteellisesti varmasti paljon vähemmän kuin pienemmissä pääsarjajoukkueiden kaupungeissa.
> Miten siellä suhtaudutaan muualta Suomesta muuttavaan?
Kyä siä päriää kun opettelee alkuasukkaitten kiälen, ja paikkojen oikeet nimet. Ninkun vaka missä on Kilometritalo. Kirjastosta haet Tampereenkiälen sanakirjan (siinä on ne paikaki) ja Kyä viksut päriää -akuankan, Areenasta kattot kaikki Ransut ja Karvakuanot. Eikä vanhat Heikki ja Kaijatkan huanoo tee. Siittä se lähtee. Niijja et vahinkossakaan sano siä linjuria nysseks. Se on onnikka.
Alueet erilaisia. Ja niiden energiat. Ei voi puhua niistä edes samassa lauseessa. Mutta joitakin ostospaikkoja on ja kävelyn mahdollisuus.
Mihin olis hyvä muuttaa vuokralle aluksi? Oon vaan kerran käynyt tampereen keskustassa ostoksilla
Ap
Sanot jokaiseen mahdolliseen väliin nääs niin sinua luullaan ensimmäisestä päivästä paljasjalkaiseksi tamperelaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin olis hyvä muuttaa vuokralle aluksi? Oon vaan kerran käynyt tampereen keskustassa ostoksilla
Ap
Riippuu ihmisestä, mutta itse suosittelisin Hämeenpuiston ja Rautatienkadun välistä aluetta.
Peltolammille tai Tesomalle vuokralle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Peltolammille tai Tesomalle vuokralle vaan.
Nekala hyvä kanssa. Ne puiset parikerroksiset talot.
Nääs, nääs ja mustaa makkaraa