Millainen kaupunki on tampere?
Miten siellä suhtaudutaan muualta Suomesta muuttavaan? Onko kuppikuntainen?
Kommentit (36)
Älä muuta tänne. Kaupunki on kuin varjo entisestään.
- paljasjalkainen manselainen
Miksi kysyt? Eihän sinua asia koske. Jos koskisi, kävisit katsomassa etkä kyselisi täällä kuin pikkulapsi.
Samaan aikaan Tampereella
Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset voivat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana
Uimahallissakin
Keskusta täynnä narkkareita. Lukiokoulutus pilattu. Pahoja liikenneongelmia erityisesti keskustassa ja liepeillä. Poliisi suosittelee pysymään poissa keskustasta pimeän aikaan, sillä vaara tulla ryöstetyksi ja hakatuksi on niin suuri.
Tule uimahallin
Laitan nänneihin kellot ja nostan kämmenellä rintoja kun heiluttelee rintojani "Kili kili kili"
Lahdesta muuttaisin. Tää on liian pieni kaupunki mulle ja oon täällä masentunut. Asunut vuodesta 2009 ja en oikeastaan tunne ketään. Oon ollut masentunut ja kotona vaan. Oon 48v ja nainen
Ei täällä ole mitään ihmeellistä. Kaupunki muiden joukossa
Nainen häiritseekö, kun olet miehesi ja lastesi kansssa Tampereella kylpylässä ja bimboryhmä tulee samaan porealtaaseen rinnat paljaana
Huomattavan paljon lätkä-ääliöitä eli junteita junteimpia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt? Eihän sinua asia koske. Jos koskisi, kävisit katsomassa etkä kyselisi täällä kuin pikkulapsi.
Kyllähän tämä tarkoitusta varten avattiin. Näitä jollotuksia onkin ollut jo vähän ikävä :D
Tampereen keskusta on ainakin todella kiva, itselläni on siellä vapaa-ajan asunto. Kivoja ruokapaikkoja ja sopivasti nähtävää. Kosken seutu on nätti kesäisin ja siellä tulee lenkkeiltyä. Iltaelämääkin on tosi mukavasti. Toki aika nopeasti kaikki on nähty ja varmaan kyllästyisin, jos asuisin vakituisesti.
Tosi kiva! Paljon kauniita luontokohteita, hieno kauppahalli ja kirjasto, museoita, liikuntapaikkoja, yöelämää... Paikalliset ovat mukavia, tervehtivät iloisesti mutta eivät tungettele. Lempikaupunkini, muuttaisin sinne jos puoliso suostuisi. t. jyväskyläläinen
Vierailija kirjoitti:
Keskusta täynnä narkkareita. Lukiokoulutus pilattu. Pahoja liikenneongelmia erityisesti keskustassa ja liepeillä. Poliisi suosittelee pysymään poissa keskustasta pimeän aikaan, sillä vaara tulla ryöstetyksi ja hakatuksi on niin suuri.
Kommentista päätellen on kuppikuntaista ja negatiivista.
Yliopisto pilattu. Tutkimus- ja opetushenkilöstöä potkivat pihalle kolmatta sataa. Jäljelle jäänyt henkilöstö joutuu tekemään hallinnollisia tehtäviä, ja näin opetus ja tutkimus ovat dramaattisesti vähentyneet. Yliopiston muuttunut hallinto on pyrkinyt muuttamaan Tampereen yliopiston sivistyslaitoksesta teknologian ja liike-elämän innovaatiokeskukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentista päätellen on kuppikuntaista ja negatiivista.
Aloitus on vain yksi palstan monista tekosyyllä avatuista jankkauksista.
Junantuomia on paljon. Eli tänne vaan.