Kuuntelin juuri koko illan baariin lähtöä tekeviä pelimiehiä. Tässä huomioita.
Miehet olivat avomieheni kavereita. Komeita, lihaksikkaita ja fiksuja (!) alfauroksia, joille naiset suorastaan tyrkyttävät itseään. Ja ovat he kaikki naisia myös kaataneet kuin heinää. Miehillä oli tänään harvinaisen avoimet ja syvälliset keskustelut, joissa ruodittiin tietenkin naisia. Kävi ilmi, että jokainen miehistä haluaisi löytää sen unelmiensa naisen, jonka kanssa voisi asettua aloilleen ja mahdollisesti perustaa perheen. Kaikki miehet olivat yksimielisiä siitä, että tämän unelmien naisen tulisi olla ulkonäöltään vähintään nätti ja pitää itsestään huolta, mutta tärkein oli luonne. Naisen on oltava kiltti, mukava, huumorintajuinen, lämmin ja empaattinen. Yksimielisiä oltiin myös siitä, että baarista mukaan lähtevät naiset eivät ole vaimomateriaalia, vaan heidän kanssaan vain pidetään hauskaa ja unohdetaan sen jälkeen. Miehet nauttivat naisten metsästyksestä, mutta liian helpot naiset torpedoivat mahdollisuutensa syvempään suhteeseen. Merkittävä huomio oli myös vastaavasti se, että miehet haluavat tulla hyväksytyiksi ja rakastetuiksi sellaisina kuin sisimmässään ovat. Naisella, joka pystyy näkemään todellisen miehen komean ulkokuoren ja lihasten takana, on paljon paremmat mahdollisuudet suhteeseen kuin hauiksia hipelöivällä mielistelijällä.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Jospa joku rakkautta etsivä av-mamma lukisi tätä ketjua taksijonossa. Sen sijaan että hyppäisi löytämänsä alfauroksen kanssa petiin, näyttäisikin arvostavansa itseään sen verran, ettei lähtisi heti vieraan mukaan. On paljon parempia keinoja saada mies kokonaan itselleen, kuin ekana iltana antaminen.
Siis onko joidenkin moraali noin ulkoaohjautuva? Jaa, muuten kyllä antaisin heti, mutta jos en sitten saakaan tätä itselleni? Outoa ja laskelmoivaa.
voivittu teidän kanssanne. Ja ap:n myös.
Jos ei ole yhtään ihmistuntemusta. Ketju on täynnä sokeita kettuja. Humputelkaa menemään!
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä en ymmärtänyt aloituksen pointtia? Siis fiksun kuuloisia miehiä, luonne ulkonäön ohella tärkeä yms. Tai siis mikä tässä oli yllättävää? Kaikki miehet ei ole sikoja? No yllätys..
Kaikki eivät ole possuja, mut nämähän nyt olivat. Tuomitsivat toiset, ja sitten hyväksikäyttävät kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa joku rakkautta etsivä av-mamma lukisi tätä ketjua taksijonossa. Sen sijaan että hyppäisi löytämänsä alfauroksen kanssa petiin, näyttäisikin arvostavansa itseään sen verran, ettei lähtisi heti vieraan mukaan. On paljon parempia keinoja saada mies kokonaan itselleen, kuin ekana iltana antaminen.
Jos ei halua sitä miestä itselleen?
Niin. Jos vain panettaa mutta mies ei sovi kuvioon.
Kukaan ei ole toisille selitystä velkaa elämästään. Naiset muistakaa tämä. Alkaa antako miesten alistaa itseänne.
Vierailija kirjoitti:
Heh, eikös se joskus ollut kappale "Vanha merimies muistelee"? Koiranleuat muutti sen muotoon "Vanha pelimies uistelee" :)))
Enivei, luin tuosta, et Stadissa joku lelle-juttu, mihin pitkät jonot. Eipä se minua (heteromiehenä) sen enemmälti liikauttanut.
Muistui kumminkin mieleen, kun joskus nuorena opiskelijana menin baarissa juttelemaan mukavannäköisen, yksin olevan naisen kanssa. Ihan ok jutut. Sitten siihen tuli toinen nainen ja alkoi .... sitten käsitin, et lelle-pari. Toinen, se jonka kanssa juttelin oli ihan ok, se toinen taas sellanen pirttihirmu. Poistuin paikalta. Sääliksi kävi sitä mukavaa. (oiskohan ollut bi-?).
Vähemmistöt saavat olla raivokkaan mustasukkaisia omistaan, mutta auta armias jo hetero tuntee samaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pian ketjuun tulee kirkumaan pikkurilli pystyssä palstan vakioulit:suomalaiset naiset siis on just tollaasii huorii.
Ehdit ensiksi, mikä palstan vakiotyypeistä sitten oletkaan.
Mä oon se nurmeslainen, joka käy vain japsihuorissa 💅
Baaristako nämä yrittää etsiä elämänsä naista? Ne hyvät naiset ei ole baarissa vaan kotona kattomassa leffaa.
Tollaset lihaksikkaat geelitukat kierrän kaukaa.
T. Sellainen empaattinn ja kiltti itsestään huolehtiva nainen
No mistähän mää alfikset kuvittelee sen unelmiensa naisen löytävänsä, kun niitä mennään "kaatelemaan" sieltä baarista?
Jos kukaan ei ikinä lähde sieltä mukaan, niin ikinä ei voi myös tietää, olisiko se joku ollutkin se oikea. Kun ei se saa lähteä mukaan, ollakseen sitä vaimomatskua.
Mutta noin muuten, tämä on ikiaikainen juttu. Jo minun, vanhan naisen, nuoruudessa oli tämä käsitys naisista. Eli et tässä nyt pyörää keksinyt ja vallan uutta teoriaa tuonut esille.
Noin ne on miehet kautta aikojen asennoituneet. Jos annat heti alussa, olet hoo ja et kelpaa sen pitempään.
Mutta sitten toisaalta, jos et anna, sitten vasta ärsyttävä akka oletkin. Suostumalla jatkoille annat ymmärtää... ja sitten et annakaan eli haistapa sitten vee, ja en mä sua olis halunnutkaan jne!
Ikiaikainen ristiriita.
Mutta minun aikanani oli sikäli helpompaa, että kun sitä seksiä ei joka torvesta tuutattu, ei sitä niin itsestään selvänä pidettykään. Eikä alkoholi ollut ollenkaan niin paljon mukana kaikessa, kuin nyt. Tanssilavoilla oltiin enemmistö täysin selvin päin, varsinkin tytöt.
No, onnea vaan noillekin nuorille miehille sen vaimon etsintään... voi olla että joutuu jostain kriteeristään luopumaankin, ei ihmiset yleensä niin täydellisiä ole.
Oikeastaan, en kyllä ihan edes ota todesta juttusi, taisit vain kirjoitella huvikseni tai haluat arvostella naisia, jotka helposti saavat baarissa seuraa, tai jotain. Vähän tässä ikäänkuin nostit itsesi muiden naisten yläpuolelle, vai mitenkä lienee?
Ootko se tyyppi, joka tekee myös niitä "muistakaahan naiset...🤔" -aloituksia?
Eli eivät ole naisia kaataneet, kun eivät heinääkään. Minulla olisi rannekellovartalo, kelpaaks se?
Vierailija kirjoitti:
Unohdin vielä tarkentaa sen, että miehet kuulemma "testaavat" (jollain tasolla tiedostamattaan) naisia pyrkimällä sänkyyn. Jos nainen antaa liian pian, sen elämän rakkauden etsintä jatkuu.
Vai niin. Oma pitkä avioliittoni alkoi yhden yön suhteesta ja mies oli vieläpä tuolloin varattu. Hän tunnusti tekonsa heti ja siitä kuuden viikon kuluttua olimme kihloissa.
Jos ei halua sitä miestä itselleen?